Guttenavn

Helt enig! Kan skjønne det om det var ett veldig spesielt navn. Men ikke helt vanlige navn liksom. Ene sønnen vår heter Iver. Bestemoren min gikk i noen uker og trodde han het Ivar. Hun likte ikke Ivar pga dårlige assosiasjoner, men fortalte det ikke før en stund etter vi fikk forklart han het Iver, ikke Ivar:shy:
:hilarious::hilarious: Dette var spesielt syntes jeg, men ja alle folk er litt rare:happy090 iver og Ivar er også fine navn syntes jeg. Jaja kanskje jeg er rar siden jeg syntes de var rare:greet008

- Januarsniker -
Her i huset er guttenavn skikkelig problematisk. Jeg har en laaang liste men mannen ønsker topp 10 navn noe som er helt det motsatte av min ‘smak’. Nevner noen:
Imre
Othelius
Falk
Kaspian
Vilhelm
Thelmar

- Januarsniker -
Her i huset er guttenavn skikkelig problematisk. Jeg har en laaang liste men mannen ønsker topp 10 navn noe som er helt det motsatte av min ‘smak’. Nevner noen:
Imre
Othelius
Falk
Kaspian
Vilhelm
Thelmar
Så kule navn! Jeg liker også litt spesielle og uvanlige navn :D

Trenger forslag selv! :wideyed:

Venter gutt nr 3, så føler vi har «brukt opp» de fine navna. De eldste heter Mikkel og Ludvik, og ønsker noe i samme stil.

Alltid likt Emil veldig godt, men halve norges befolkning har jo fått det navnet de siste åra, så syns kanskje det er litt «oppbrukt»?

Venter gutt nr 3, så føler vi har «brukt opp» de fine navna. De eldste heter Mikkel og Ludvik, og ønsker noe i samme stil.

Alltid likt Emil veldig godt, men halve norges befolkning har jo fått det navnet de siste åra, så syns kanskje det er litt «oppbrukt»?
Kjempefine navn! Emil er nydelig, men skjønner du syns det er litt oppbrukt ja... Det er jo veldig populært :) Jeg syns guttenavn er så utrolig mye vanskeligere enn jentenavn! :laughing002

Kjempefine navn! Emil er nydelig, men skjønner du syns det er litt oppbrukt ja... Det er jo veldig populært :) Jeg syns guttenavn er så utrolig mye vanskeligere enn jentenavn! :laughing002
Helt enig! Hadde begynt å opparbeide oss ei liste med jentenavn, ser ut som vi kan legge fra oss den, hehe.

Kommer sikkert til å få utdelt navn av staten etter 6 mnd fordi vi ikke kommer opp med noe :dead:

Helt enig! Hadde begynt å opparbeide oss ei liste med jentenavn, ser ut som vi kan legge fra oss den, hehe.

Kommer sikkert til å få utdelt navn av staten etter 6 mnd fordi vi ikke kommer opp med noe :dead:
Hihi, dere kommer nok på noe :laughing002 Jeg ser for meg at staten kommer med de verste navnene :hilarious:

Jeg tror vi har valgt allerede :rolleyes: Men jeg synes det er vanskelig å slå meg til ro med et navn bare fordi det er det eneste vi begge liker :p Skulle gjerne ha eliminert noen fine navn før jeg føler meg helt trygg på at der er rett...!

Jeg tror vi har valgt allerede :rolleyes: Men jeg synes det er vanskelig å slå meg til ro med et navn bare fordi det er det eneste vi begge liker :p Skulle gjerne ha eliminert noen fine navn før jeg føler meg helt trygg på at der er rett...!
Vi har heldigvis god tid på oss til å bestemme oss :D Her har vi ingen idé :hilarious:

Så fine navn! Dette tenker på som bestefar/oldefar navn :Heartred og her er mange flotte! Eit par eksempel;

Elias
Johannes
Johan
Harald
Olav
Knut
Karl
Alfred
Andreas
Martin/ius
Sjur
Nils
Theodor
Sverre
Oskar
Severin
Malvin
Henry
Sigurd
Arthur
Albert
Konrad

Så fine navn! Dette tenker på som bestefar/oldefar navn :Heartred og her er mange flotte! Eit par eksempel;

Elias
Johannes
Johan
Harald
Olav
Knut
Karl
Alfred
Andreas
Martin/ius
Sjur
Nils
Theodor
Sverre
Oskar
Severin
Malvin
Henry
Sigurd
Arthur
Albert
Konrad
Tusen takk for forslag! Liker Johan veldig godt selv. :)

Mikkel og Ludvik var skikkelig fine navn sammen! Det første som slo meg når jeg leste de to navnene var Albert. Og jeg vet ikke hvor det kom fra:p Emil passer også veldig godt synes jeg, men har også litt i mot navn som mange har... Tror jeg ville prøvd å finne et navn med bokstaven L i hvert fall. Ser for meg det klinger godt sammen med Mikkel og Ludvik som jo også har L i seg. :)

Back
Topp