Guttenavn

Solsikke-frø

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Ser det er en tråd med jentenavn. Noen som har lyst til å dele fine guttenavn også?
Jeg var heeelt sikker på at jeg ventet jente,hadde til og med navn klart. Så feil kan man ta [emoji23]

Adrian, Elias, Oliver og Liam står det mellom her Fikk vite på Onsdag at vi venter en gutt

Jeg venter gutt selv og synes det er så vanskelig. Synes de topp 20 navnene er veldig fine men vil liksom ikke at han skal hete det samme som alle andre.. har noen tips til litt uvanelige men fine guttenavn?

Synes også det er vanskelig med guttenavn. Har selv tenkt på navn som Eskil, Johannes, Mathias, Benjamin, Gabriel, Isak...

Elander, Lyder, Selmer, Ludvik, Linus, Othelius, Theodor, Helmer, Levion, Fenris

Levi, Walter, Aksel, Iver, Jens, Lyder, Alfred, Herman, Oliver, Vetle, Ulrik.

Det var iallefall noen forslag☺️

Min liste er:
Henrik, Petter, Erlend/Erland, Erik/Eirik, Mikkel, Adrian, Even, Patrick, Mads/Mats

Sønnen min heter ett av de, og det var det eneste navnet vi begge likte fra hverandres forslag. Vi vet ikke kjønn enda, men hvis det blir gutt så har vi et problem :hilarious:

På min liste står Joel, Enok, Levi, Noa, Emaus, Manuel. De to siste gjerne i kombinasjon med et av de første. 1 uke til ultralyd her, så spent på hvilket kjønn det blir! Vet ikke helt hva mannen min egentlig mener om disse, sa han ikke er så interessert enda. Tror det er litt langt fram i tid for han

Emrik, Olai, Samuel, Gabriel, Matheo, Iver [emoji170] vi venter ei jente, men hadde (blant andre) disse navnene på guttelista [emoji4]

Ludvig er et av mine favorittguttenavn, men har en venninne med en sønn med det navnet, så det blir nok for nært. Men vi vet ikke kjønn enda :)

Toppnavnet i 2017 var Jakob. 412 fikk navnet, og det vil ifølge ssb si 14 av 1000 guttebabyer. Altså er det tross alt ikke så stor sjanse for at det vil være en haug med Jakob'er i samme klasse/ barnehage uansett... Så velg navn man liker uavhengig av om de er / ikke er på topplista, er mitt råd...

Selv liker jeg både Jakob, Jonathan, Tobias, Elias, Isak, Sondre, Vetle, Erlend og Håvard av guttenavn

Back
Topp