Guttenavn?

Påsan

Flørter med forumet
Fikk nettopp vite at mannen har ombestemt seg på navnefronten... Vi har egentlig vært enige om Elvin, men han har møtt så mange som ikke liker det, så nå har han fått kalde føtter. Han er engelsk, og siden barna våre har et engelsk etternavn, så vil jeg gjerne at fornavnene skal være norske (men det må klinge fint på engelsk). Jeg liker godt Thor, Ari, Emre, Iver, men alt har blitt nedstemt, og nå har jeg gått tom for navn. [emoji14] Noen forslag?

Finn?

Et av mine favorittnavn på norsk OG engelsk.

Fikk nettopp vite at mannen har ombestemt seg på navnefronten... Vi har egentlig vært enige om Elvin, men han har møtt så mange som ikke liker det, så nå har han fått kalde føtter. Han er engelsk, og siden barna våre har et engelsk etternavn, så vil jeg gjerne at fornavnene skal være norske (men det må klinge fint på engelsk). Jeg liker godt Thor, Ari, Emre, Iver, men alt har blitt nedstemt, og nå har jeg gått tom for navn. [emoji14] Noen forslag?
Imre?

Mannen heter selv Daniel. :) Han er helt enig med at det er et fantastisk navn, forøvrig.
Hehehe [emoji1] Kommende storebror heter Daniel, et veldig flott navn ja [emoji106]

Evan er fint både på norsk og engelsk da! Jeg liker godt Even, men det blir kanskje litt snålt på engelsk [emoji12]

Hehehe [emoji1] Kommende storebror heter Daniel, et veldig flott navn ja [emoji106]

Evan er fint både på norsk og engelsk da! Jeg liker godt Even, men det blir kanskje litt snålt på engelsk [emoji12]
Ja, Evan funker! Even er fint på norsk, men blir litt rart på engelsk. Mannen syns Odd-Simen hadde vært fantastisk morsomt, men da tror jeg svigermor hadde dødd av skam og nektet å inkludere ham i julebrevene sine, hehe.

Kan se for meg at mannen sammenligner Evan med Evian-vann. Han er EKSTREMT vanskelig og må overveie alt i 292728 år.

Her skal det også klinge fint på to språk og da blir det plutselig litt vanskeligere!
Hva med simon, Kristian, Kevin, Patrick, Adrian, Jonas, nathaniel, Otto, Erik, Einar, oscar, Kristoffer, Jonathan...??

Nicholas, Theo og Sebastian er fine på Engelsk:) er Engelsk selv så må ta hensyn til min fars side ved navnevalg men valget på lillegutt ble faktisk Mikkel denne gangen - haha. De får bare uttale det Michael :happy:

Nicholas, Theo og Sebastian er fine på Engelsk:) er Engelsk selv så må ta hensyn til min fars side ved navnevalg men valget på lillegutt ble faktisk Mikkel denne gangen - haha. De får bare uttale det Michael :happy:

Jeg liker godt Sebastian, men det er visst bare "posh twats" som heter det, ifølge mannen (som selv har fire navn og man skulle tro han var kongelig)...

Jeg liker godt Sebastian, men det er visst bare "posh twats" som heter det, ifølge mannen (som selv har fire navn og man skulle tro han var kongelig)...

Haha. Likte den siste kommentaren din [emoji23]
Tim synes jeg er veldig fint. Adrian, Noah, Alexander, Max... Kunne Edvin vært et alternativ da? Ganske likt Elvin, men gjerne flere har hørt om det..?
Er jammen ikke lett med de navnene... Dumt at folk skal ha så mange meninger om navnene andre vurderer... Hvis de ikke liker de, så kan jo de bare la være å kalle sine unger det, da [emoji12]

Hadde ikke min svigerbror hett det, og vi hadde fått en gutt så skulle han fått navnet Karl.

Stødig og maskulint navn.

Alf [av Alfr - alv]. Det er så norsk som du kan få det, samt fint på engelsk. Little Alfie <3

Isak
Matteus
Sam
Jack
Skal og ha navn som uttales lett på engelsk da de og skal ha mitt engelske etternavn, det må være sjeldent i tilegg da jeg jobber i bhg og mom størte frykt er å være mamma til en av fem Williamer.
Storesøster er oppkaldt etter en engelsk suffragette! Finner dessverre ingen historiske navn jeg vil bruke på lillebror, derfor tar jeg ett navn fra en Disney film ;)

Posh twats btw, had me laughing, not a Londoner i presume!

Back
Topp