Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan like de fleste typer navn tror jeg, det må bare falle i smak kanskje derfor det er så vanskelig.. Isak liker jegVi venter også gutt og her har plukket ut Odin.
Sto mellom odin og Isak.
Men va type navn liker dere? Tradisjonell elle?
Vi kan like de fleste typer navn tror jeg, det må bare falle i smak kanskje derfor det er så vanskelig.. Isak liker jeg
Mye enklere med jentenavn, da hadde vi ikke problem! Så kan forstå det blir vanskelig når dere må velge for tredje gangTil mine eldste gutter så heter de Michael og Alvin ellers som sagt så er de to navnene jeg sa tidligere, men synes selv det er vanskelig å finne navn å iallfall når vi velger gutte navn for tredje gang
Mye enklere med jentenavn, da hadde vi ikke problem! Så kan forstå det blir vanskelig når dere må velge for tredje gang
Liker godt de tre første navnene, men problemet er at de er brukt i nærme familie/vennekrets..Jeg er glad i litt norskklingende navn som Olav, Magnus og Håkon. Hele kongehuset oppsummert der!
Ellers synes jeg mange guttenavn er veldig søte - for eksempel Emil, Ludvig og Albert. Men jeg klarer liksom ikke å se for meg de navnene på en voksen mann!
Joda, du har jo rett i det. Om 20 år blir det helt vanlig å møte på voksne menn som heter Noah og Leander osv, men akkurat nå ville jeg nok ledd høyt om jeg møtte på en skjeggete mann med et sånt navn...Liker godt de tre første navnene, men problemet er at de er brukt i nærme familie/vennekrets..
Joda, navnene vokser sammen med babyen og da blir det helt naturlig når han er voksen
Hva er det som gjør deg usikker? Jeg for min del synes det var kjempefint! [emoji173]Vi er enige om Iver Johan etter oldefar og farfar, men begynner å tvile litt på dette navnet[emoji848] så utrolig usikker fortiden..