Guttenavn

Janke

Glad i forumet
Hvorfor skal guttenavn være så vanskelig? Hv er det fineste guttenavnet dere vet om ?

Hvorfor skal guttenavn være så vanskelig? Hv er det fineste guttenavnet dere vet om ?
Haha! Jeg synes jentenavn er SÅ mye vanskeligere :P
Guttenavn jeg liker: Henry, Knut, Olav, Andreas, Kristoffer, Sjur, Henrik, Magnus

Det vil jeg ikke si, for vi skal bruke det selv. :knegg:

Andre navn jeg liker er;

Peder
Ludvig
Henrik
Kristian
Jens
Einar
Andreas

Lucas blir det her (om magefølelsen er riktig) ❤️ Ellers liker jeg Benjamin og Kasper :)

Vil ikke heller si det :p
Må ha dem på lista mi tett til brystet.
Men ja synes også det er vanskelig.
Mange er jo alt tatt av familie/venner, og det må jo også passe til de andre navnene vi har. Og klinge OK med Etterna/Mellomnavn :D
Og ikke assosieres med unger som jeg har dårlig erfaring med hehe

Er så utrolig vanskelig . Enten så et det opptatt ellers erndet fot vanlig og det må passe til Anine [emoji25][emoji13]

Blir nok opp til staten å velge navn til vår gutt :laughing001

Hadde jeg fått gutt nå, hadde det stått mellom: Mathias, Abel.

Eh.. Ja det var det. Glad det er jente. Haha

Er så utrolig vanskelig . Enten så et det opptatt ellers erndet fot vanlig og det må passe til Anine [emoji25][emoji13]

Eg og har en Anine... [emoji177] og en Felix! [emoji170] syns det klinge bra ilag! [emoji6] men slite me å finne ett guttenavn til! [emoji85]

Vi sliter og med guttenavn!
Jeg sa før oul at jeg håper det blir jente, for blir det gutt så får han ikke navn...:hilarious:

Jeg har mange kriterier på navn, men trodde ikke det skulle være så vanskelig å finne noe vi begge liker! :banghead:

Synst også det er vanskelig.. alle guttenavna jeg like godt er i vår nermeste krets....

Back
Topp