Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har ein Ånund...får eg ein gut til no vert det Bjørn.
Malvin
Peder
Eilif
Sigve
Simen og Even![]()
De er veldig fine navn. Men tips når man velger navn til barna er at det også bør funke bra på engelsk også. Even og Simen blir ikke så bra om man sier de på engelsk [emoji6]
Er det lov å kalle barna sine for "dyrearter"? Jeg mener det kom en lov for litt siden som gjør at fine navn som Bjørn og Varg f.eks ikke var lov lengre?[/QUOTE
Ja det er lov
Er det lov å kalle barna sine for "dyrearter"? Jeg mener det kom en lov for litt siden som gjør at fine navn som Bjørn og Varg f.eks ikke var lov lengre?
Enig, her går vi også for norske navn, vi kaller opp igjenDet har ikke jeg tatt eller tenkt å ta i betraktning når vi har funnet navn. Her er det slektsnavn og navn vi synes klinger bra som gjelder. Synes man skal velgenavn man liker , og det er bare bra de norske navnene brukes og ikke dør ut [emoji106]
Ja det er lov, lova vart oppheva kort tid ette den ble innført, iallefall for namnet Bjørn
Gjerne ikke Even, men Simen er greit på engelsk ogsåDe er veldig fine navn. Men tips når man velger navn til barna er at det også bør funke bra på engelsk også. Even og Simen blir ikke så bra om man sier de på engelsk [emoji6]