Guttenavn

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Disse er foreløpig på listen min.
William Elias
Caspian
Edward
Adrian
Axel
Henrik
John
Thor
(Alfred?)
Lavrans
Alexander

Noen med flere forslag? :)

Ante
Atle
Ludvik
Timian
Jøran
Tormod

Leander
Storm
Matheo
Cornelius
Liam
Robin
Tobias

Jeg elsker forresten Lavrans<3 mannen er ikke med i det hele tatt. Så blir nok Alexander:)

Ingen flere alternativer, men stemmer på Thor ;)

Jeg var så sikker på at jeg skulle ja gutt, og hadde i mitt stille sinn bestemt meg for Iver. Nå ser d ut som d blir jente, og da er jeg plutselig litt lost! :) Axel synes jeg er kjempe sjarmerende!

Her er vi inne på tanken om Anton eller Theodor. Synes guttenavn er kjempevanskelig! De fleste navnene jeg liker er opptatt. Og så synes jeg det er så vanskelig å finne ut hvem man skal ta hensyn til og ikke....

Det er så mange fine guttenavn. men her i heimen er det skikkelig krise da mannen liker bare "gamle norske" som Tore, Olav osv... Jeg kunne tenkt meg Julian, Liam Noah osv. Så vi har lagt det på hyllen foreløpig :/

Liam
Matheo
Benjamin
Eliah
Elias
William
Theo
Emrik
Caspian
Lucas/Lukas
Noah
Emil

Det er så mange fine guttenavn. men her i heimen er det skikkelig krise da mannen liker bare "gamle norske" som Tore, Olav osv... Jeg kunne tenkt meg Julian, Liam Noah osv. Så vi har lagt det på hyllen foreløpig :/
Mannen her liker også "gamle norske" men er åpen for nye også heldigvis :)

Her er vi inne på tanken om Anton eller Theodor. Synes guttenavn er kjempevanskelig! De fleste navnene jeg liker er opptatt. Og så synes jeg det er så vanskelig å finne ut hvem man skal ta hensyn til og ikke....
Ja, det er vanskelig! :) Vi sliter!

Theodor er fint! :)

Jeg var så sikker på at jeg skulle ja gutt, og hadde i mitt stille sinn bestemt meg for Iver. Nå ser d ut som d blir jente, og da er jeg plutselig litt lost! :) Axel synes jeg er kjempe sjarmerende!
Ha ha ha :) Vi også bare motsatt. Jentenavnet har vært klart i flere år også kommer det en liten gutt til :D <3
Iver har samboern foreslått faktisk <3

Back
Topp