Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange fine her!Liam
Matheo
Benjamin
Eliah
Elias
William
Theo
Emrik
Caspian
Lucas/Lukas
Noah
Emil
Mannen her liker også "gamle norske" men er åpen for nye også heldigvisDet er så mange fine guttenavn. men her i heimen er det skikkelig krise da mannen liker bare "gamle norske" som Tore, Olav osv... Jeg kunne tenkt meg Julian, Liam Noah osv. Så vi har lagt det på hyllen foreløpig :/
Ja, det er vanskelig!Her er vi inne på tanken om Anton eller Theodor. Synes guttenavn er kjempevanskelig! De fleste navnene jeg liker er opptatt. Og så synes jeg det er så vanskelig å finne ut hvem man skal ta hensyn til og ikke....
Mange fine her!
Ser vi har ganske lik smak![]()
Ja, det er veldig fint <3Har et søskenbarn som heter Timian, syns det er så fint og spesielt![]()
Ha ha haJeg var så sikker på at jeg skulle ja gutt, og hadde i mitt stille sinn bestemt meg for Iver. Nå ser d ut som d blir jente, og da er jeg plutselig litt lost!Axel synes jeg er kjempe sjarmerende!
TakkAnte
Atle
Ludvik
Timian
Jøran
Tormod
Leander <3Leander
Storm
Matheo
Cornelius
Liam
Robin
Tobias
TakkIngen flere alternativer, men stemmer på Thor![]()
Alexander er veldig fint daJeg elsker forresten Lavrans<3 mannen er ikke med i det hele tatt. Så blir nok Alexander![]()