Guttenavn

Disse guttenavnene er veldig fine og ikke toppliste..

Jeppe
Frithjof
Aslak
Einar
Runar
Elliot
Otto
Carlotto (Carl Otto)
Caspian
Vemund
Åsmund
Sivert
Are
Vilhelm
Peter
Tim
Julian

Minstegutten min heter Runar ♡ Storebror heter Oddmund etter farfaren.

Nå blir det jente på oss, men hadde det blitt gutt var det snakk om Olav eller Johan. Liker også godt Erik, Bjørnar, Martin, Jens, Sverre, Johannes og Vemund.
 
William, Linus, Jonas er på listen vår iallefall :) og så liker jeg Magnus :)
 
Olav, Eirik, Theodor, Viljar, Vetle.

Dette er navn fra min ønskeliste, men som neppe (les aldri i verden) blir godkjent av mannen :p
 
Vi synes Anton og Asbjørn er fint :) Stor sjanse for at det blir Anton hvis vi får gutt :)

Noen venner av oss fikk barn før jul, de stod med samme valgene og valgte Asbjørn :)
 
Morfaren min het Asbjørn og farfaren min het Anton så derfor ville vi kalle opp, bare så synd at de to navnene ikke passer sammen :)
 
Ahhh!!! Guttenavn er kjempevanskelige!!!
Har to jenter fra før, og hadde et jentenavn klart..... Men magefølelsen har hele tiden sagt gutt, og ul i uke 15 bekreftet vel det.....
Så følger med denne tråden!!!

Selv har jeg vel bare Martin og Olav på "lista" enda..... Sliter virkelig!!!! Jentene har korte enkle navn....
 
Ahhh!!! Guttenavn er kjempevanskelige!!!
Har to jenter fra før, og hadde et jentenavn klart..... Men magefølelsen har hele tiden sagt gutt, og ul i uke 15 bekreftet vel det.....
Så følger med denne tråden!!!

Selv har jeg vel bare Martin og Olav på "lista" enda..... Sliter virkelig!!!! Jentene har korte enkle navn....
Min bestefar het Olav Martin:)
Men det er kjempevanskelig til gutt..
 
Back
Topp