Guttenavn

Lene93

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Oktoberfruene 2018
Hadde mange jente navn klare, ingen guttenavn, noen som vil inspirere?:)
 
Kommer litt ann på hva slags type navn dere liker. Moderne, klassiske, norrøne, utenlandske, gammeldagse....
Noen av våre favoritter har vert,
Jens, Håkon, Håvard, Vincent, Scott, Nilas, Henry, Pelle, Erik, Johannes, Mats. Så vi liker litt av alt.
 
Her blir det Magnus :) Det stod mellom det og Gustav, Tobias, Theodor, Andreas og Elias :)
 
Så mange fine:) vil ha noe som ikke alle andre har, men samtidig liker jeg Andreas, oliver, Noah, Jonas, Tobias, Nikolai.. han blir navnløs, kommer aldri til å bestemme meg:p
 
Sniker litt jeg :p
Her har jeg alltid villet ha Vetle, men siden jeg heter Christin (altså med C), valgte jeg Wetle :) fineste guttenavnet jeg vet om :)
 
Disse guttenavnene er veldig fine og ikke toppliste..

Jeppe
Frithjof
Aslak
Einar
Runar
Elliot
Otto
Carlotto (Carl Otto)
Caspian
Vemund
Åsmund
Sivert
Are
Vilhelm
Peter
Tim
Julian
 
Har hele tiden trodd det ble jente, så har ikke fokusert så mye på guttenavn hittil.. Hmm!
Har en Sebastian fra før av (var ikke så mange som het det når han fikk navnet faktisk) og vil at navnet skal passe med hans. Er egentlig forelsket i Sander, men mannen har ikke verdens beste assosiasjoner til det navnet. Er åpen for forslag, men er ganske kresen og :p
 
Kommer litt ann på hva slags type navn dere liker. Moderne, klassiske, norrøne, utenlandske, gammeldagse....
Noen av våre favoritter har vert,
Jens, Håkon, Håvard, Vincent, Scott, Nilas, Henry, Pelle, Erik, Johannes, Mats. Så vi liker litt av alt.

Artig at du nevner Erik. Det heter min eldste. Alt for kjedelig nå til dags, tydeligvis- for han er den eneste på hele skolen med det navnet. Han går på en middels stor barneskole med 400 elever. Men nå er ikke jeg fan av sånne spesielle navn, da. Anbefaler navnet, det er så fint.
 
Har akkurat samme problem!

Erik synes jeg også er fint, men jeg har en eks som heter det ... og mannen har en bestekompis som heter det (ikke samme person, altså! Hehe).

Are, Tim og Einar, som Notabelle nevner, er på lista her også. Einar har vi begge i slekta, så jeg vil gjerne ha det.

Aron og Kelvin er de vi er mest enige om, tror jeg. Og kanskje Alfred.

Lorens, Svale, Edvin, Agnar, Anvar, Arve, Alf og Abel er andre navn jeg liker, men som mannen ikke vil ha ...
 
Artig at du nevner Erik. Det heter min eldste. Alt for kjedelig nå til dags, tydeligvis- for han er den eneste på hele skolen med det navnet. Han går på en middels stor barneskole med 400 elever. Men nå er ikke jeg fan av sånne spesielle navn, da. Anbefaler navnet, det er så fint.
Det er mannen sin absolutte favoritt. :) passer fint til storebror sitt navn og egentlig.
 
Har akkurat samme problem!

Erik synes jeg også er fint, men jeg har en eks som heter det ... og mannen har en bestekompis som heter det (ikke samme person, altså! Hehe).

Are, Tim og Einar, som Notabelle nevner, er på lista her også. Einar har vi begge i slekta, så jeg vil gjerne ha det.

Aron og Kelvin er de vi er mest enige om, tror jeg. Og kanskje Alfred.

Lorens, Svale, Edvin, Agnar, Anvar, Arve, Alf og Abel er andre navn jeg liker, men som mannen ikke vil ha ...
Kelvin var søtt. Har tenkt litt på Melvin og Kevin selv. Så Kelvin likte jeg. Calvin er og fint synes jeg.
 
Artig at du nevner Erik. Det heter min eldste. Alt for kjedelig nå til dags, tydeligvis- for han er den eneste på hele skolen med det navnet. Han går på en middels stor barneskole med 400 elever. Men nå er ikke jeg fan av sånne spesielle navn, da. Anbefaler navnet, det er så fint.

Erik har vi her også.

Enig med deg, heller ikke fan av spesielle navn og får grøsserkortfilmer av mye som blir nevnt her.
 
Kelvin var søtt. Har tenkt litt på Melvin og Kevin selv. Så Kelvin likte jeg. Calvin er og fint synes jeg.
Så bra! Enig, har tenkt akkurat det samme! Lurte på om det var litt sært, trodde jeg fant det på selv, har ikke hørt om noen som heter det annet enn som etternavn, han med temperaturskalaen. Liker fysikk, og synes navnet har bra klang. Men det er 63 personer som heter det, så det er et navn :)
 
Sliter med samme problem som deg så sniker her på tips
 
Back
Topp