Guttenavn

Jeg håper vi slipper å finne guttenavn denne gangen :p tok lang tid å bli enige sist! Samboer hadde oppheng i navnet på farfaren (halvor), som i og for seg er et fint navn, men tungvindt når samboer heter håvard, broren hans heter halvard og faren heter oddvar. Jeg hører ikke forskjell på hvilket av de navnene svigermor sier, så å slenge en halvor inn i tillegg hadde vært galskap :p
Hahaha :D Nei, det hadde blitt for mye!

Vi har bestemt oss for Nathaniel om vi får gutt:)
Her er andre navn jeg liker:

Aksel
Sander
Johannes
Jonathan
Oliver
Olaves
Benjamin
Christopher
Leo
Mange fine navn der. Oliver er nok en av mine favoritter men det er vi absolutt ikke enige om her.. Tusen takk for at du svarte! :)

Får jeg vilja mi blir det Brynje, etter min reservebestefar Brynjulf ;)
Mange fine navn her. Vi har også tenkt at kanskje vi skal ha et norrønt men ikke landet på noe enda.. :)

vis det blir en gutt så har eg veldig lyst at han skal hete Christoffer :) . Sander å Lucas og er fint :) litt over en uke igjen til eg får vite kjønnet :) gleder meg sånn =)

Det er litt kjedelig det her. Vi hadde kommet frem til fire fine guttenavn før UL, men etter UL ble vi mer usikre igjen, så fint å følge denne tråden :)
Når man faktisk må velge er til babyen sin blir det fort verre ja! Ikke så lett det der.

Jeg har en hel haug nå fordi mannen syns alle er stygge.
Min absolutte favoritt er nok så kjedelig som Christian, men det heter onkelen til ungen. Så kommer Adrian, men det heter fetteren. Deretter er masse lavn likestillt lenger ned; Adam, Ask, Bendik, Didrik, Sivert, Tidemann og Bastian.
Også kommer en heeel haug til :p
Ikke aktuelt å kalle opp etter onkel? Utradisjonelt kanskje, men veldig koselig da. :)

Lå på fødestua sist og hadde nærmest loddtrekning mellom to navn. Vil være sikker denne gangen :)
Ser det ikke i utgangspunktet som noe stort problem om det tar litt tid før han får navn. Verken meg eller bror min hadde navn før vi kom ut. Syns det er greit nok. Men i det siste har jeg hatt litt behov for å ha et navn for å snakke med ham inni der. Før var han reka og spira, men nå er han jo en liten gutt.

Ser det ikke i utgangspunktet som noe stort problem om det tar litt tid før han får navn. Verken meg eller bror min hadde navn før vi kom ut. Syns det er greit nok. Men i det siste har jeg hatt litt behov for å ha et navn for å snakke med ham inni der. Før var han reka og spira, men nå er han jo en liten gutt.
Ja, sant, det er en liten gutt plutselig :) Tror det blir ny leserunde av navneboken!

Her har vi 3 stk med fornavn på S og dobbeltnavn, så må nok det på siste også :) Blir det gutt tror jeg det blir Sindre Leander :) Synes guttenavn er så vanskelig :/

Guttenavnet mitt var Adrian, men siden nevøen til kjæresten heter det så ble det dessverre stryket :p

Jeg har forelsket meg i Elia, men tviler på at jeg får gehør for det hos gubben :D

Jeg liker Edvin, Even, Iver og Ludvig. Favoritten er Edvin, men hvis vi får gutt så skal han hete Mads. :-)

Back
Topp