Guttenavn

Solstråle!

Blir kjent med forumet
Vi er ganske enige om hva babyen skal hete om det blir jente, men om det blir gutt har vi ingen gode forslag. Noen som har noen gode tips? Hva er deres topp 10 liste? :)

Vi har bestemt oss for Nathaniel om vi får gutt:-)
Her er andre navn jeg liker:

Aksel
Sander
Johannes
Jonathan
Oliver
Olaves
Benjamin
Christopher
Leo

Ask
Brage
Balder
Birk
Brynje
Eik
Hauk
Ravn
Storm

Det er lista mi.. Men mange har jeg strøket, så står egentlig igjen med tre av de :p
Jeg er ikke som alle andre med navn har jeg funnet ut ;)

Her blir det kanskje en Elias eller Liam. Vanskelig å bestemme seg!

Jeg har en gutt som heter Liam fra før :rolleyes:

Hvis vi får gutt denne gangen også, blir det utrolig vanskelig...
Vil helst ikke forbinde navnet med noe eller noen,
men jeg liker Nathaniel godt :rolleyes:

Andre navn;
Emil, Axel, Adrian

Jenta mi har bestemt at lillebror heter alvin! Han heter jo alvin, kan ho finne på å si:P ikke d verste navnet d, men tenker eg og far skal bestemme navn og ikke hu på 4;)

Olav
André
Andreas
Sander
Bendik
Adrian
Fabian
Niclas
Nikolai
Sebastian
Christian

Jeg liker Imre også da. Men samboeren min mener at det ikke er et navn :p
Har en del av disse jeg og, inkl Imre, som var helt nytt for meg, men mannen bare "Imre Vardi". Er en gammel fotballspiller. Så et navn er det iallfall!

Har en del av disse jeg og, inkl Imre, som var helt nytt for meg, men mannen bare "Imre Vardi". Er en gammel fotballspiller. Så et navn er det iallfall!

Ja, man liker kanskje noe navn i samme gate :) Hvor mange navn har dere på lista?

Tror Adrian, Andreas og Nikolai står øverst akkurat NÅ, men det endrer seg hele tiden :p

Altså, jeg har en kamerat som heter Imre!!! Visst er det navn. Og jeg liker det sÅ godt!

1: Jørgen
2: Trygve
3: Henrik
4: Olav
5: Petter
6: Vegard
7: Håkon
8: Jonas

Ja, man liker kanskje noe navn i samme gate :) Hvor mange navn har dere på lista?

Tror Adrian, Andreas og Nikolai står øverst akkurat NÅ, men det endrer seg hele tiden :p

Altså, jeg har en kamerat som heter Imre!!! Visst er det navn. Og jeg liker det sÅ godt!
Jeg har en hel haug nå fordi mannen syns alle er stygge.
Min absolutte favoritt er nok så kjedelig som Christian, men det heter onkelen til ungen. Så kommer Adrian, men det heter fetteren. Deretter er masse lavn likestillt lenger ned; Adam, Ask, Bendik, Didrik, Sivert, Tidemann og Bastian.
Også kommer en heeel haug til :p

Min absolutte favoritt er nok så kjedelig som Christian, men det heter onkelen til ungen. Så kommer Adrian, men det heter fetteren. Deretter er masse lavn likestillt lenger ned; Adam, Ask, Bendik, Didrik, Sivert, Tidemann og Bastian.
Sivert! Det må inn på lista! (Selv om jeg har bestemt meg for Trygve haha :p )

Sivert! Det må inn på lista! (Selv om jeg har bestemt meg for Trygve haha :p )
Jeg har også Trygve! Kjempefint navn! Men elsker Sivert! Det møter desverre stor motstand i heimen her :( De har så teit navnesmak!

Jeg har også Trygve! Kjempefint navn! Men elsker Sivert! Det møter desverre stor motstand i heimen her :( De har så teit navnesmak!
Jeg håper vi slipper å finne guttenavn denne gangen :p tok lang tid å bli enige sist! Samboer hadde oppheng i navnet på farfaren (halvor), som i og for seg er et fint navn, men tungvindt når samboer heter håvard, broren hans heter halvard og faren heter oddvar. Jeg hører ikke forskjell på hvilket av de navnene svigermor sier, så å slenge en halvor inn i tillegg hadde vært galskap :p

Haha! Godt vi har noen måneder på oss :p Didrik liker jeg også veldig godt. Men det navnet er opptatt så ;)

Back
Topp