Solstråle!
Blir kjent med forumet
Vi er ganske enige om hva babyen skal hete om det blir jente, men om det blir gutt har vi ingen gode forslag. Noen som har noen gode tips? Hva er deres topp 10 liste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apropos de norrøne! Brynjel er også etAsk
Brage
Balder
Birk
Brynje
Eik
Hauk
Ravn
Storm
Det er lista mi.. Men mange har jeg strøket, så står egentlig igjen med tre av de
Jeg er ikke som alle andre med navn har jeg funnet ut
Apropos de norrøne! Brynjel er også et
Har en del av disse jeg og, inkl Imre, som var helt nytt for meg, men mannen bare "Imre Vardi". Er en gammel fotballspiller. Så et navn er det iallfall!Olav
André
Andreas
Sander
Bendik
Adrian
Fabian
Niclas
Nikolai
Sebastian
Christian
Jeg liker Imre også da. Men samboeren min mener at det ikke er et navn
Har en del av disse jeg og, inkl Imre, som var helt nytt for meg, men mannen bare "Imre Vardi". Er en gammel fotballspiller. Så et navn er det iallfall!
Jeg har en hel haug nå fordi mannen syns alle er stygge.Ja, man liker kanskje noe navn i samme gate Hvor mange navn har dere på lista?
Tror Adrian, Andreas og Nikolai står øverst akkurat NÅ, men det endrer seg hele tiden
Altså, jeg har en kamerat som heter Imre!!! Visst er det navn. Og jeg liker det sÅ godt!
Sivert! Det må inn på lista! (Selv om jeg har bestemt meg for Trygve haha )Jeg har en hel haug nå fordi mannen syns alle er stygge.
Min absolutte favoritt er nok så kjedelig som Christian, men det heter onkelen til ungen. Så kommer Adrian, men det heter fetteren. Deretter er masse lavn likestillt lenger ned; Adam, Ask, Bendik, Didrik, Sivert, Tidemann og Bastian.
Også kommer en heeel haug til
Jeg har også Trygve! Kjempefint navn! Men elsker Sivert! Det møter desverre stor motstand i heimen her De har så teit navnesmak!Sivert! Det må inn på lista! (Selv om jeg har bestemt meg for Trygve haha )
Jeg håper vi slipper å finne guttenavn denne gangen tok lang tid å bli enige sist! Samboer hadde oppheng i navnet på farfaren (halvor), som i og for seg er et fint navn, men tungvindt når samboer heter håvard, broren hans heter halvard og faren heter oddvar. Jeg hører ikke forskjell på hvilket av de navnene svigermor sier, så å slenge en halvor inn i tillegg hadde vært galskapJeg har også Trygve! Kjempefint navn! Men elsker Sivert! Det møter desverre stor motstand i heimen her De har så teit navnesmak!
Jeg har en hel haug nå fordi mannen syns alle er stygge.
Min absolutte favoritt er nok så kjedelig som Christian, men det heter onkelen til ungen. Så kommer Adrian, men det heter fetteren. Deretter er masse lavn likestillt lenger ned; Adam, Ask, Bendik, Didrik, Sivert, Tidemann og Bastian.
Også kommer en heeel haug til