Guttenavn!!!

Hva heter nr 1 da? :-)

Veldig spent på om vi og noensinne kommer til å bestemme oss. :p

Vi har en gutt og har jo brukt opp det fineste guttenavnet... Aner ikke hvem som gjemmer seg i magen, men hvis det blir gutt er det fare for at han blir hetende Nameless...

Her også! Guttenavn er ikke lett..

Jeg syns det er så mange flotte guttenavn. For eks. Nicholas, Julian, Caspian, Oliver, Fabian, Benjamin, Jonathan, Elliot, Emrik, Tinius, Bjørnar, Mio...

Hehe sånn var det for meg sist å. Jeg la fra meg hele saken å sa mannen kunne bestemme :-p heldigvis likte jeg valget hans.
Nå er jeg glad det kommer en jente :-p ellers ville vi slitt m navnet haha

Gutte navn er veldig vanskelig , men vi har nesten bestemt oss om d skulle bli gutt... Men ellers Syns jeg Even, Caspian, Casper, Mathias, Lian, Liam, emrik er fine navn... For å nevne noen :p

Mine fire guta heite: Nickolai, Joakim, Mathias og Jonathan... Guttenavn nr.5 er fortsatt litt usikkert!!

Lucas
Heine
Josef
Lasse
Vetle
Sølve
Våle
Mikkel
Bastian
Ailo
Billy
...

Patrick heter eldstemann her, bestemte jeg helt og holdent selv for jeg var så å si alene om han da :)

Er Lillingen i magen gutt (noe vi ikke ville vite på OUL) har sambo ønske om Alvin etter sin morfar, så da blir det det ;)

Dennis, Linus, Gabriel, Magnus, Jacop.
Det var våres liste.
Å lille skal hete Jacop Magnus:Heartblue Selvom det ikke helt passer sammen. Men både morfaren og farfaren heter Magnus til mellom navn. Så ville ha det med. Men ble også så forelsket i Jacop navnet.
Å kommer det en gutt til i fremtiden tror jeg at jeg kommer til å krangle meg til Dennis :happy119

Så mange fine forslag. Jeg likte Bastian, colin og Abel
Har en Oliver og Kristian.

Vi vet ikke kjønn, men guttenavn er jo så å si brukt opp.

Back
Topp