Hvilke guttenavn liker dere? Jeg liker godt Jonas, Christian, Andreas, Phillip og Nicolay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns Arthur er et fint navn, jeg.Hvis vi får gutt så har Samboern veldig lyst å bruke navnet Arthur. Hva synes dere om det navnet ??jeg driver å "smaker" på det, synes det er veldig fint, men aldri kommet på det selv liksom, så kanskje derfor jeg tviler![]()
Ja, det er jo det!Jeg syns Arthur er et fint navn, jeg.![]()
Ja, det er et koselig navn datteren vår har et navn jeg i utgangspunktet ikke ville hatt som første navn, men jeg fikk viljen min på mellomnavn og etternavn så sa meg fornøyd med det. I begynnelsen var det litt rart, men i dag er hun navnet sitt og jeg er veldig fornøydJa, det er jo det!Til mer jeg tenker på det, til mer liker jeg det
![]()
Victor syns jeg er et så fint navn! De andre og, altså, men er et eller annet med VictorMannen liker Sebastian og Alexander, jeg liker Magnus og Sverre. Ellers så har vi foreløpig Audun, Victor og Oliver på lista. Vi burde ha et internasjonalt navn, blant annet fordi mannen er halvt engelsk.. Vanskelig dette synes jeg, siden jeg liker gamle, norske navn godt.
Victor syns jeg er et så fint navn! De andre og, altså, men er et eller annet med Victor![]()