Guttenavn

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvilke guttenavn liker dere? Jeg liker godt Jonas, Christian, Andreas, Phillip og Nicolay.

Mine favoritter er Liam, Casper og Sander. Samboeren min overrasket meg plutselig med at han likte navnet Arthur :o har tenkt litt på det, og synes det blir finere og finere med tiden altså :D men nå får ikke jeg vite kjønn før fødsel så må finne begge deler :p

Blir det gutt skal han hete Jakob etter min oldefar. litt skummelt når vi ikke vet kjønn, men kaller barnerommet for jakob-rommet allerede ;) liker forøvrig Ludvik, Lavrans, Arn, Ask, Linus og Isak ;)

Dytter denne! Nå starter navnejakten:-)

Leo
Nicolas
Gabriel
William
Sebastian
Marcus
Filip
Arian
Isac
Leonel
Oliver
Jonas

Internasjonale navn er min greie, som dere sikkert ser ;)

Hvis vi får gutt så har Samboern veldig lyst å bruke navnet Arthur. Hva synes dere om det navnet ??jeg driver å "smaker" på det, synes det er veldig fint, men aldri kommet på det selv liksom, så kanskje derfor jeg tviler :o

Ja, det er jo det! :) Til mer jeg tenker på det, til mer liker jeg det :D
Ja, det er et koselig navn datteren vår har et navn jeg i utgangspunktet ikke ville hatt som første navn, men jeg fikk viljen min på mellomnavn og etternavn så sa meg fornøyd med det. I begynnelsen var det litt rart, men i dag er hun navnet sitt og jeg er veldig fornøyd :)

Trym
Tage
Dennis
David
Sebastian
(Ikke de mest tradisjonelle navnene akkurat) :)

Last edited:
Mannen liker Sebastian og Alexander, jeg liker Magnus og Sverre. Ellers så har vi foreløpig Audun, Victor og Oliver på lista. Vi burde ha et internasjonalt navn, blant annet fordi mannen er halvt engelsk.. Vanskelig dette synes jeg, siden jeg liker gamle, norske navn godt.

Mannen liker Sebastian og Alexander, jeg liker Magnus og Sverre. Ellers så har vi foreløpig Audun, Victor og Oliver på lista. Vi burde ha et internasjonalt navn, blant annet fordi mannen er halvt engelsk.. Vanskelig dette synes jeg, siden jeg liker gamle, norske navn godt.
Victor syns jeg er et så fint navn! De andre og, altså, men er et eller annet med Victor :)

Back
Topp