Guttenavn

Detsøteliv

Flørter med forumet
Hei damer!
Vi venter en gutt i starten på juli, og nå har vi begynt å snakke om navn!
Vi har en gutt fra før som heter Johannes, så navnet må på en måte passe til det. Men er åpne for alle forslag! :-D

Det navnet som sto øverst på vår gutteliste var Sverre :) men så blir det jo en jente ;)

Johannes passer sammen med Henrik synes jeg ;)

Venter selv gutt, synes det er vanskelig med navn...

Kjempe vanskelig med navn.. Jeg har lånt en bok som heter 10 001 navn:) veldig gøy å titte i den

ååå, vi venter en gutt i juli og skal kalle han Johannes etter bestefaren min :) <3 Fra før av har vi en gutt som heter Alfred.

Andre guttenavn jeg liker er Ludvig, Sondre, Jens, Magnus, Sebastian :)

Navn eg likar er blant anna Oliver, Herman, Magnus, Stian, Håvard, Elias, Sverre, Henrik, Sebastian :)

ååå, vi venter en gutt i juli og skal kalle han Johannes etter bestefaren min :) <3 Fra før av har vi en gutt som heter Alfred.

Andre guttenavn jeg liker er Ludvig, Sondre, Jens, Magnus, Sebastian :)

Så fine navn du har valgt:) kombinasjonen Alfred og Johannes passer kjempebra sammen!

Har et vennepar som har to gutter.. Isak & Johannes :) Syns det lyder pent! lykke til med navnjakt :D

Benjamin og Johannes heter guttene til ei venninne av meg :) syns de navnene passer bra sammen. Venter gutt selv,men har ikke funnet navn selv.. Har to jenter med ganske korte navn fra før,så det skal ikke være for langt denne gangen heller :)

Her skal guttebassen hete Victor Alexander :) Victor fordi vi begge liker navnet og Alexander etter broren min (som er 7 år og super stolt over at vi bruker hans navn :D ) og så har jeg en sønn fra før som heter Aron :)

Back
Topp