Har mange fine jentenavn på listen, men guttenavn syns jeg er vanskeligere Hvilke guttenavn liker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sønnen min har bestemt at babyen skal hete Storm hvis det blir en gutt. Han var jo så søt da han insisterte på det at vi sa ja men så ville han at en jente skulle hete Myrtel! (Noen som er påvirket av Jul på Månetoppen) Da sa jeg nei! Så nå har vi en avtale om at han bestemmer hvis det blir gutt og vi bestemmer hvis det blir jentejeg og syns guttenavn er vanskelig, også blir vi ikke enige om noen Så satser på en jente til slik at vi finner navn x)
Jeg liker veldig godt Storm, men kjæresten nekter!
Haha, så herlig Følte det var en ganske grei avtale ja ;-)Sønnen min har bestemt at babyen skal hete Storm hvis det blir en gutt. Han var jo så søt da han insisterte på det at vi sa ja men så ville han at en jente skulle hete Myrtel! (Noen som er påvirket av Jul på Månetoppen) Da sa jeg nei! Så nå har vi en avtale om at han bestemmer hvis det blir gutt og vi bestemmer hvis det blir jente
Sønnen min har bestemt at babyen skal hete Storm hvis det blir en gutt. Han var jo så søt da han insisterte på det at vi sa ja men så ville han at en jente skulle hete Myrtel! (Noen som er påvirket av Jul på Månetoppen) Da sa jeg nei! Så nå har vi en avtale om at han bestemmer hvis det blir gutt og vi bestemmer hvis det blir jente
Haha det har jeg ikke tenkt på engang mamma var litt lunken da jeg sa det da, tror hun synes det er et rart navnkjæresten nekter på storm pga hotel cæsar x)
Tenker Harry Potter men kult navn!Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men samboeren min og jeg vurderer navnet Sirius hvis det blir en gutt. Vi ønsker et navn som ikke er mye brukt og litt mer uvanlig, men vil samtidig ikke at det skal bli for spesielt. Hva synes dere om navnet?
Nei, Harry Potter og onkelen hans er kule! Hadde vært verre med Slur eller Voldemort!Om noen tenker Harry Potter gjør ingenting
Nei, Harry Potter og onkelen hans er kule! Hadde vært verre med Slur eller Voldemort!
*Fnis* ingen som hadde turt å erte han!Haha, ja. Voldemort hadde vært et flott navn