Guttenavn

Nydelian

Flørter med forumet
Noen som har noen fine guttenavn de vil dele? Jeg og samboeren har til nu kun klart å finne 1 navn vi begge liker, men er jo lurt å ha flere, i tilfelle navnet ikke passer til lillemann når han kommer. :)

Har en Storm fra før, og hadde bestemt oss for Milo denne gangen. Ser ut som at det blir jente :)

Vi har 3 alternativer akkurat nå.. Elias, Tobias og Anton.. føler mest for Elias nå for tiden..

Er pappaen interessert i navn? Her sitter han bare å sier nei til mine forslag uten å komme med noen selv!

Syns gamle norsk og norrøne navn er fine. Tor, Odin, Sigurd, Åsmund, Snorre og Brage :) Begge ville ha Tor om vi fikk gutt, men her blir det jente. Så nå sliter vi litt! Blir ikke enig om noe:p

Syns gamle norsk og norrøne navn er fine. Tor, Odin, Sigurd, Åsmund, Snorre og Brage :) Begge ville ha Tor om vi fikk gutt, men her blir det jente. Så nå sliter vi litt! Blir ikke enig om noe:p
Samme her, liker veldig godt Thor og Odin, og Håkon er en favoritt, men falt ikke i god jord hos han:p

Vi er litt vimsete vi og. Håkon/Haakon, Jakob, Emil, Mikkel... Håkon/Haakon leder foreløpig. Men jeg vil liksom ha det åpent sånn at vi kan bestemme det helt sikkert når vi ser han.

Vi er litt vimsete vi og. Håkon/Haakon, Jakob, Emil, Mikkel... Håkon/Haakon leder foreløpig. Men jeg vil liksom ha det åpent sånn at vi kan bestemme det helt sikkert når vi ser han.
Veldig fine navn! Har også Håkon som favoritt, men kjæresten liker det ikke:( foreløpig er det Sebastian vi er enige om, men håper vi finner flere vi begge liker :)

Back
Topp