Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn var det her ogsåEr pappaen interessert i navn? Her sitter han bare å sier nei til mine forslag uten å komme med noen selv!
Samme her, liker veldig godt Thor og Odin, og Håkon er en favoritt, men falt ikke i god jord hos hanSyns gamle norsk og norrøne navn er fine. Tor, Odin, Sigurd, Åsmund, Snorre og Brage Begge ville ha Tor om vi fikk gutt, men her blir det jente. Så nå sliter vi litt! Blir ikke enig om noe
Vi likte Emilie eller Isabell, hvis det hadde blitt ei jente.Samme her, liker veldig godt Thor og Odin, og Håkon er en favoritt, men falt ikke i god jord hos han
Er pappaen interessert i navn? Her sitter han bare å sier nei til mine forslag uten å komme med noen selv!
Så bra da! Har dere 1navn eller flere å velge mellom til dere ser han?signerer denne!
- men har blitt delvis enig nå (bare skrivemåten igjen å bli enige om)
Veldig fine navn! Har også Håkon som favoritt, men kjæresten liker det ikke foreløpig er det Sebastian vi er enige om, men håper vi finner flere vi begge likerVi er litt vimsete vi og. Håkon/Haakon, Jakob, Emil, Mikkel... Håkon/Haakon leder foreløpig. Men jeg vil liksom ha det åpent sånn at vi kan bestemme det helt sikkert når vi ser han.