Guttenavn.

Shionage

Flørter med forumet
Har noen guttenavn klar, hva synes dere og har dere evt andre forsag, har prøvd navnekarusellen satt i vel 2 timer uten å finne noen nye :) her er de jeg liker for øyeblikket.
Are, Arion, Aron, Magnus, William, Eirik og Torje ( O utales med Å)

Jeg liker Are, Torje og Magnus best av de navnene du nevner her. :)

Om vi får gutt står vi med disse valgene: William, Liam eller Shawn

Har noen guttenavn klar, hva synes dere og har dere evt andre forsag, har prøvd navnekarusellen satt i vel 2 timer uten å finne noen nye :) her er de jeg liker for øyeblikket.

Synes Eirik er absolutt finest av de navnene :)

Jeg liker William! Det stod på min liste, men plutselig kom det en Wilhelm i familien, og da blir det litt for likt synes jeg...

Eirik og Are er nydelige navn som ikke er alt for vanlige. Prøver selv å overtale mannen til Eirik hvis det blir gutt ;)

Vi har vel egentlig funne ut at William kommer til å bli et mellomnavn, så det er med uansett. Selv er jeg veldig glad i Are, kjenner bare søte snille gutter som heter det samtidig som det er et sterkt navn. Mannen er vanskelig å få med i disse navnene, håper bare vi kan bli enige om vi står mellom noen navn tilslutt blir edt de 2 eldste barna som får velge hvilket navn de liker best

Min gutt heter William +mellomnavn, og baby i magen skal hete Aron+mellomnavn :-D

Vi har vel egentlig funne ut at William kommer til å bli et mellomnavn, så det er med uansett. Selv er jeg veldig glad i Are, kjenner bare søte snille gutter som heter det samtidig som det er et sterkt navn. Mannen er vanskelig å få med i disse navnene, håper bare vi kan bli enige om vi står mellom noen navn tilslutt blir edt de 2 eldste barna som får velge hvilket navn de liker best

Are William var fint sammen vertfall! :-D Kjekt å finne navn til de små!♡

Sønnen vår heter Eirik, og det er så fint og enkelt! Samt at ingen andre i b.hagen heter det samme (i motsetning til 80-tallet:-P). Jeg syntes Torje var fint og!

Synes både Eirik og Erik er veldig fine navn:) Tror "vi" har bestemt oss for Magnus om det blir gutt;)

Eirik og Magnus er fine navn:) Jeg liker navnet Levian, og er fast bestemt på å bruke det om jeg noen gang får en gutt!!;)

Har i den siste tiden brukt navnet Are når æ snakke om mini, gubben har steila hver gang, og i dag leste jeg opp lista over guttenavn jeg har, og når vi var ferdig sa bf, at Are kanskje kke var så ille likavel, han måtte tenke på det mens han dro på butikken. Da han kom hjem syns han det navnet lød bra, så tror lille klumpen blir å hete Are William :D passer egentlig godt til jentn også de har lette navn og heller noe tunge mellomnavn.

Jeg syns det er kjempe vanskelig, og måtte kjøpe meg navnebok i forrige uke hehe

Nils, Anton, Hans og Torgeir er mine favoritter. :)

Back
Topp