Guttenavn

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som vil dele favoritt guttenavn?:-) har en favoritt og det er William <3 men vanskelig å bestemme seg helt..

Noen som vil dele favoritt guttenavn?:-) har en favoritt og det er William <3 men vanskelig å bestemme seg helt..

Jeg vil også gjerne ha tips.. Vi har tenkt på
Tobias
Jonas
Markus

Elias, Adrian, Kristoffer og Lukas er navn jeg tenker på. Har ikke fått diskutert med mannen ennå ;) Hadde ikke det vært for nabogutten heter Jacob, så hadde det uten tvil vært en favoritt. Stian også, men bestekompisen til sambo heter det :/ åhh alle gode navn er opptatt!!

Elias, Adrian, Kristoffer og Lukas er navn jeg tenker på. Har ikke fått diskutert med mannen ennå ;) Hadde ikke det vært for nabogutten heter Jacob, så hadde det uten tvil vært en favoritt. Stian også, men bestekompisen til sambo heter det :/ åhh alle gode navn er opptatt!!
Typisk det!! :/ men fine de andre navnene også:-)

Vi har bestemt oss, prinsen vår skal hete Adam Kristoffer ♡

Jeg har filip og sebastian fra før og nå må lillebror også få navn. Veeeldig vanskelig denne gangen altså, har mange flere jentenavn;) Jobber i tillegg på barneskole, så mange navn blir "oppbrukt". Jeg liker Niklas godt da, kjenner ingen som heter det. Ellers smaker jeg litt på Matheo og Mathias.

Noen som vil dele favoritt guttenavn?:) har en favoritt og det er William <3 men vanskelig å bestemme seg helt..

Jeg elsker William, men det gjør dessverre ikke mannen :(

Min liste for øyeblikket er:
William
Mathias
Magnus
Phillip
Kristian
Nicolai
Jonas
Lukas

Har en liten Markus fra før!

William er kjempe fint:-) Liker Philip veldig godt også men kjenner flere så derfor blir det ikke det :)

Jeg har mest sannsynelig en jente i magen, så får jo sikkert ikke brukt guttenavnet denne gangen. Vi hadde bare et guttenavn vi var enige om også, og flere jentenavn. Vi likte Isak godt begge to :)

Ellers liker jeg Noah, Lavrans, Bendik, Eirik, Teodor og Julian :)

Noen som vil dele favoritt guttenavn?:) har en favoritt og det er William <3 men vanskelig å bestemme seg helt..
William er veldig fint!
Har tenkt på det selv også, men vil ikke "stjelde" det fra dere her inne! Hi hi!
Også er ikke de andre hetl enige med meg.
Men et veldig flott navn! :-)

Back
Topp