---
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da synes jeg hvertfall dere bare skal ha ett navn. For mange unger i dag som har så innmari mange navn og hvis du velger to navn med Johan som navn to, er vel odsen for at det bare er det første navnet som ender opp med å bli brukt, og da er vel litt av meningen kanskje borte. Jeg synes det er et sterkt, solid og nydelig navn som passer i alle aldre. Det er et navn alle har hørt om og som man slipper å stave. Og odsen for at halve barnehagen heter drt samme er ikke stor siden det ikke er et topp 10 navn.Ja, det er derfor jeg ikke klarer å finne noe annet navnLiksom ingen andre navn som får den samme betydningen! Nei, jeg har mest lyst på bare et navn siden vi skal ha begges etternavn.
![]()
Takk for mange gode svarVi får se hva det blir, greier ikke helt legge fra meg Johan, så tror egentlig vi ender på det valget
Hvertfall nå som jeg innser at "gammel-gubbe-stempelet" er noe dere ikke har, så da vil det nok fort gå over for meg
Takk!