Guttenavn

ML85

Forelsket i forumet
Er så himla vanskelig. Vi har en Even fra før. Men om det blir en lillebror blir nok han navneløs:p

Så, kom med forslag;)
Vi liker norske, stødige og tradisjonelle navn.

Kanskje flere sliter med guttenavn også?

Her har vi faktisk et guttenavn klart! Altså, det er ikke sånn at hvis det blir gutt så SKAL han hete det! Men det passer til storebror sitt navn og vi liker det! Sliter mer med jentenavn :p

Jeg liker Jonas, Isak, Ludvig...

Her har vi faktisk et guttenavn klart! Altså, det er ikke sånn at hvis det blir gutt så SKAL han hete det! Men det passer til storebror sitt navn og vi liker det! Sliter mer med jentenavn :p

Vi har Jentenavnet klart;) det skal ikke være lett gitt:p

Vi sliter med navn til begge kjønn! :/ Veldig spent på hva det blir for vi er ikke enige om noe...

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så himla vanskelig. Vi har en Even fra før. Men om det blir en lillebror blir nok han navneløs:p

Så, kom med forslag;)

Hva med Magnus, Andreas, Daniel, Håkon, Sindre, Anders, Olav. Alle passer til Even :-)

Jeg synes og guttenavn er vanskelig, vi klarer ikke å bli enige i det hele tatt. Jeg liker ikke fe navnene han foreslår og omvendt. Jentenavn er enklere, men vi har ikke klart å bli enige der heller. Eneste vi er enige om er å vente med å bestemme oss 100% frem til vi har møtt nurket.

Så, kom med forslag;)

Stian, Kristian,Fredrik,Daniel,, Morten

Even og Elias.
Even og Edvin.
Even og Ivan.
Even og Isak.
Even og Lukas.

Tips til noen som passer til Even :)
Selv har vi guttenavnet klart.. Litt usikker på jentenavn.

Synes Liam passer godt til Even :) Her har vi tenkt lite på navn, venter til vi vet kjønn ;)

Slliter også med guttenavn... Har en Johannes fra før. Så det blir vanskelig, vil ha oppkalt etter noen.
Har Audun, Amund og Eilert. Men Amund/Aamund som er klar ener.
Regner med han kommer med navnrlapp, det gjorde johannes.
Jentenavn er i boks tror jeg... om jeg får viljen min.

Vi har ikke tenkt så mye på navn enda, men jeg syns helt klart at guttenavn er vanskeligere enn jentenavn!

Enige blir vi nok uansett, vi har ganske lik smak :)

Back
Topp