GUTTENAVN

Hvis vi får gutt denne gangen så liker jeg David godt ❤️ Elias, Jonathan og Mathias er også fint :)

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Emil, Eirik, Embret, Syver

Termin 13 januar❤️❤️

Emiil, Lucas, Isac, Jonas, Jacob, William, Thilo, Matheo, Leonel

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid likt Marius, helt siden jeg var liten.
Men sønnen til bestevenninnen heter det, og første kjæresten min også, så det er ikke vurdert her i det hele tatt.

Her har vi også ett favoritt navn som er sterkt vurdert (egentlig nesten bestemt) og ganske sjeldent og det er Knud Lias. Onkelen min het Knud og døde for noen år siden, betydde svært mye for meg og det går ikke en dag uten at han er i tankene mine. Lias er for å ha noe som "ingen" andre har og for å få en helhelt i navnet. :)

Ellers liker jeg navnene:
Michael, Markus, Emil, Bastian/Sebastian, Vetle, Emanuel, Thobias, Linus, Max, Thomas

Jeg har alltid likt Marius, helt siden jeg var liten.
Men sønnen til bestevenninnen heter det, og første kjæresten min også, så det er ikke vurdert her i det hele tatt.

Sønnen min på 7,5 heter Marius :) Elsker det navnet :D

Neste gutt jeg får hvis det blir gutt skal hete Sebastian :)

Har selv en Iver og liker det veldig godt. Liker de som er korte, stødige, norske navn som man smiler når man sier (litt sært :-))
Men...sliter skikkelig denne runden hvis det blir gutt...
Har tenkt Even eller Vegar, men gubben kjenner noen selvfølgelig...arg...

Liker Simen også. Guttenavn på R er ikke aktuelt, for det lyder så hardt på bergensk.

Min første heter Mathias :) Nå lurer eg litt på Charlie

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Daniel, Jonatan, Jacob og Joakim var favorittene sist, så er nok det nå også. I tillegg er jeg veldig glad i Håvard og syns Charlie er kult.

1. Mann skal bli storebror

Albin er et navn vi vurderer. Ellers liker jeg Teodor, Andreas, Morten, Ole og noen fler. Vanskelig med guttenavn...har 2 jenter fra før:)

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Axel og Aiden liker vi, samt Alexey og Alexander :) en av disse er navnet på min bror.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Back
Topp