" jeg tar aldri feil, når tar jeg noen gang feil?"Hahaha.![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
" jeg tar aldri feil, når tar jeg noen gang feil?"Hahaha.![]()
Hihi, menn <3 :b" jeg tar aldri feil, når tar jeg noen gang feil?"
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så søt, dem er nå litt søt når det gjelder slike ting.Min mann er også litt bestemt. Avviser alle mine forslag- og kommer egentlig ikke med noen selv heller. Han har 2 gutter fra før med navn på samme forbokstav- og nå venter vi en gutt til. Han vil vel egentlig fortsette på samme bokstav, men jeg mener det blir feil både overfor meg og barnas mor (vet ikke om det er hormonene som gjør at jeg er irrasjonell). Så alle navn på andre bokstaver blir avvist. :/ vi har en laaaangvarig diskusjon foran oss :b
Men han er herlig og, når vi var på ul for 2 uker siden så var han helt sikker på at det var gutt og har sagt til alt og alle at han ikke kunne tenkt seg jente. Når vi fikk se at det var en liten guttebaby i magen var det første han sa at "da blir det enda en unge etterhvert da"..og når vi gikk ut så vi ei søt lita pie på kanskje 2-3 år, og han sa at "det hadde jo vært koselig med ei sånn lita snuppe og da".. Stae mannen min :b<3
Glemte å sitere!Finnes det noe informasjon om alle guttens navn og betydning? Jeg velger nå navnet til babyen, så ville lese om![]()
![]()
![]()
Nei, det er dessverre hemmelig. Kan få vite det da hun plopper ut. Men jente var det på oul forresten. Så han hadde rett. Som vanlig sa nå han xDHva skal hun hete da?![]()
Var mest ment som et retorisk spørsmål siden mannen din var så sikkerNei, det er dessverre hemmelig. Kan få vite det da hun plopper ut. Men jente var det på oul forresten. Så han hadde rett. Som vanlig sa nå han xD
Venter på årets Julegave<3