Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Matteo kan være aktuelt for vår del
Felix minner meg om en hest og en gnager jeg en gang hadde Sånn kan det gå når man bruker menneskenavn på dyr
Matheo er veldig mye brukt det siste året vet jeg så da kan du fort havne som du sier med 2-3 stk med samme navn i klassen
<3 venter et vinterbarn <3
Synes Albert er et dritkult navn kunne stått på mi liste også hvis det ikke var for at samboers gode venn har kalt sønnen sin detHer blir det mest sannsynlig en Albert eller Ivar hvis det blir gutt
Jeg har også vært sånn tidligere, at jeg ikke er interessert i å kalle ungen noe "alle" andre heter, et motenavn eller topplistenavn om du vil. Men nå har det seg sånn at navnet Theodor er mitt absolutte favorittnavn(ville bruke det til nr1 og 2 og, men uenige fedre ), og det er spådd at det navnet skal ligge på topplistene dette året. Men jeg er litt der nå at det er jo vi som skal leve med navnet.. Og tenk hvis han faktisk kommer i en klasse uten noen Theodorer, også har jeg forkasta navnet på bakgrunn av det? Nei hvis jeg ikke blir forelsket i et annet navn frem til fødsel så blir det Theodor (om det blir gutt da som jeg tror)Det er sant, men jeg tviler på så mange kommer til å bruke den latinske skrivemåten
Her er det store sjanser for at det er en Odin eller Imre dersom det er en gutt
Her er det store sjanser for at det er en Odin eller Imre dersom det er en gutt
Daniel
Sigurd
Håvard
Edvard
Adrian
Kristoffer
Jacob
Jonathan
1. Mann skal bli storebror
En penere og mer spesiell versjon er Arian her sa gubben neiJeg liker alle der og Noen mer enn andre dog
Jeg har litt dårlige asosiasjoner til Adrian. Alle gutter jeg har møtt med det navnet har vært bøllete "shitkids" som bare finner på fanteri :/ Jeg håper jeg snart møter en snill sympatisk gutt med navnet (si fra hvis du har en)
Vi kjenner en Arian. Han er en skikkelig godguttEn penere og mer spesiell versjon er Arian her sa gubben nei
Jeg liker alle der og Noen mer enn andre dog
Jeg har litt dårlige asosiasjoner til Adrian. Alle gutter jeg har møtt med det navnet har vært bøllete "shitkids" som bare finner på fanteri :/ Jeg håper jeg snart møter en snill sympatisk gutt med navnet (si fra hvis du har en)
Det var det jeg ville høreNevøen til samboeren heter Adrian. Og han er en skikkelig rolig, snill og veloppdragen gutt. Så det fins mindre bøllete Adrianer også