Guttenavn

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Jeg sliter så med å se for meg noe guttenavn jeg virkelig liker. Det er jo tidlig å starte nå, men her tror jeg vi trenger lang tenketid :p

Gode forslag?

Jeg liker solide norske navn, men de trenger ikke å være for populære.
Vi hadde feks 3 stk Cecilie i vår klasse og 2 Morten og 2 Stian hele skoletiden og jeg syntes alltid litt synd på alle med samme navn. :/

Hmm, jeg er jo veldig på internasjonale navn da. På lista mi over guttenavn har vi: julian, matheo, nathan, charlie og felix :)

27.12.14
02.06.10

Jeg liker godt disse:
Amund
Brage
Eldar
Elling
Emil
Erling
Georg
Herman
Ivar
Magnus
Mathias
Rasmus
Sigve
Sivert
Vemund
Vetle

Hmm, jeg er jo veldig på internasjonale navn da. På lista mi over guttenavn har vi: julian, matheo, nathan, charlie og felix :)

27.12.14
02.06.10

Matteo kan være aktuelt for vår del :)

Felix minner meg om en hest og en gnager jeg en gang hadde :p Sånn kan det gå når man bruker menneskenavn på dyr :p

Jeg liker godt disse:
Amund
Brage
Eldar
Elling
Emil
Erling
Georg
Herman
Ivar
Magnus
Mathias
Rasmus
Sigve
Sivert
Vemund
Vetle

Jeg liker disse, men det blir vanskelig for svigerfamilien å uttale som ikke er norske. :/

Vi lika begge Audun her..men så kom mannen på at det heter og eieren på treningssenteret..og han er ikke noe særlig.. så han tenker bare på han :-p hahaha

Heldigvis good tid til å tenke ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Navnene jeg synes er finest og vurderer er: Ulrik, Theodor, Bendik, Vilhelm, Edvard, Olav, Severin, Noel ! Synes Hampus og Sophus er kule navn, men samboer lar seg ikke rikke :/ :p men nå har jeg to gutter fra før og har brukt opp favorittene mine der, så det hadde vært veldig greit hvis jenta skulle komme nå, da har jeg navnet klart ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ja :p

Svigermor sliter nok som det er med navnet til datteren min (fra tidligere forhold).
Kjekt med et navn som kan uttales av alle i familien :P Det er jo en del fine navn som man kan uttale både på norsk og på engelsk :) De jeg liker er blant annet; Oliver, Isak, Adrian, Benjamin, Noah, Kornelius :)

Kjekt med et navn som kan uttales av alle i familien :p Det er jo en del fine navn som man kan uttale både på norsk og på engelsk :) De jeg liker er blant annet; Oliver, Isak, Adrian, Benjamin, Noah, Kornelius :)

oooh jeg liker alle! :D

Sliter med guttenavn selv.. Har fra før en gutt som heter Leo, jeg elsker det navnet:) Ellers synes jeg Emrik er superfint, men mannen er ikke enig:(

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Vi har tre gutter fra før, og neste guttenavn på lista vår blir nok Iver, etter oldefar.

Back
Topp