Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som vil dele noen fine guttenavn? Gjerne litt sjeldne og spesielle. Synes det er mange fine jentenavn, men sliter med å finne et navn jeg virkelig liker til gutt.
Lillebroren min var navneløs i flere mnd, før de landet på Magnar. Først syns jeg ikke det var noe særlig, men nå liker jeg det veldig godt. Stødig gammelt navn, som ikke er overpopulært eller veldig feminint (det er det jeg ikke liker med mange av guttenavnene nå for tiden).
Nå er jeg ganske tradisjonell når det kommer til hvilke navn jeg synes er fine, så er nok mest vanlige navn på favorittlista mi, men tenkte jeg kan nevne opp noen av de jeg har rundt meg og som i alle fall ikke jeg anser som så veldig vanlige (varierer sikkert litt hvilke navn vi er vant til å høre). Kanskje liker du noen av dem? Ivrin, Aidan, Jarl, Leo, Albin, Eilif, Emrik, Greger, Lyder, Jonar, Sølve, Imre.