Guttenavn :)

heart

Flørter med forumet
Noen som vil dele noen fine guttenavn? Gjerne litt sjeldne og spesielle. Synes det er mange fine jentenavn, men sliter med å finne et navn jeg virkelig liker til gutt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min heter Ciljan. Ikke mange som heter det, og jeg synes det er sååå fint.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Lillebroren min var navneløs i flere mnd, før de landet på Magnar. Først syns jeg ikke det var noe særlig, men nå liker jeg det veldig godt. Stødig gammelt navn, som ikke er overpopulært eller veldig feminint (det er det jeg ikke liker med mange av guttenavnene nå for tiden).

Sofus
Fillip
Mange pene guttenavn. :-) har store vansker med å finne mange pene jentenavn slm passer inn hos oss. Hehe

Vi har Edvin og felix :)

De jeg har til mine gutter er kanskje ikke så sjeldne men jeg selv synes de er de fineste. De heter Sebastian og Jon-Erik :)

Elias, Linus, Silas, Solan, Jonah, Gustav, Matheo, Liam, Lodin

Mardon hører jeg ikke så ofte

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå er jeg ganske tradisjonell når det kommer til hvilke navn jeg synes er fine, så er nok mest vanlige navn på favorittlista mi, men tenkte jeg kan nevne opp noen av de jeg har rundt meg og som i alle fall ikke jeg anser som så veldig vanlige (varierer sikkert litt hvilke navn vi er vant til å høre). :-) Kanskje liker du noen av dem? Ivrin, Aidan, Jarl, Leo, Albin, Eilif, Emrik, Greger, Lyder, Jonar, Sølve, Imre.

Ted, Greg, Leo/Leonard, Oliver

om den lille i magen er en gutt så skal han hete Anakin ^^

Takk for mange nydelige innspill, nå er jeg litt klokere! Hehe :) skal ta en god runde i tenkeboksen

Sent from my iPhone using BV Forum

Tarjei
Viljar
Birk

Mine topp tre :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp