Guttenavn

Vi står mellom Theo og Patrick. Veldig vanskelig! Liker også Linus, Elias og Mio. Vaaaanskelig altså :/ Samboer har forelska seg i Theo, så skal se han får viljen sin, haha.

Elias er kjempefint...jeg ville ha det men sambo vill ikke ha det navnet :oops: Theo er fint <3 :)

Nå ser det ut til at vi får ei lita lillesøster her, men jeg liker Ludvig veldig godt! Hadde nok jobba hardt for å få med mannen på det om det hadde blitt en gutt til :)

Min lille gutt skal hete Ole Magnus

Jeg og den blivende far er begge enige om at hvis vi får en sønn, skal han hete Johannes. Men nå får vi en jente denne gangen. Ellers synes jeg Johan er fint, men det kommer ann på hvor i landet man bor. I Oslo er det fint, men i Oppland er det uaktuelt. Her legger de nemlig trykk på O, en istedenfor A'en. Da høres det skikkelig harry ut. Ellers liker jeg Adrian, Aron, William, Benjamin og Dennis:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har en Emil Leander, så lurer på å kalle neste gutten vår Lukas/Lucas.. Har også tenkt på navnet Nikolai :)

Jeg er mer på Henrik, Haakon, Olav, Nils, Jens...

Vi og :) i tillegg Helge, Magnus, Torbjørn eller kanskje Thorleif etter bestefar.

Olav er så utrolig fint, men det heter fetteren hans, og pappaen har et navn som blir veldig likt, så kan ikke bruke det :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kommer det en Embrik ;) Vært innom Henrik og Alvin :)

Vet ikke hvorfor det er sånn, men synes bare at guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn. Vi har ikke bestemt oss for hva lille gutt skal hete, blir nok først bestemt etter at han er født. Akkurat som sist. Men Alvin synes jeg var fint..

Høyst sansynlig en Noah her! Vesla som kom i juli12 skulle hett Noah! Men ble Sophia Louise istedenfor :) Blir det jente igjen, får vi nok ei Olivia :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke hvorfor det er sånn, men synes bare at guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn. Vi har ikke bestemt oss for hva lille gutt skal hete, blir nok først bestemt etter at han er født. Akkurat som sist. Men Alvin synes jeg var fint..

Kanskje det er vanskelig fordi jentenavn stor sett er finere en guttenavn? Føler jentenavn ofte har en finere klang over seg. Alvim f.eks. flyter godt, så er jo derfor det er fint. Synes Michael er fint jeg. Hvis man utttaler det Maikel. Og så er det litt kult å bli kalt opp etter kongen av pop:)

Back
Topp