Guttenavn

Mamma2014

Termin 08.03.2014
Noen som har fine guttenavn ???

Jeg og kjæresten sliter altså..!

De jeg synes er fine synes ikke han er fine.. eks. Gabriel, Carlos, Ares <3 :D

Har dere funnet navn ? :)

Gutten vår skal hete Isak Leander <3 men vi tenkte også på Theo, Jacob, William, Christopher og Eskil :-)

åhhh <3 Det var et kjempefint navn !!! :) Når har du termin ? :)

Synes også Nathaniel er fint men det synes ikke sambo...:rolleyes:

Tusen takk :D <3 har termin 10.Mars, enn du? :-)
Nathaniel er et kjempe fint navn, men tror det er få mannfolk som liker det!

På lista mi står Mio, Jacob, Leon, Tristan, Emmeth, Emrik... Fikk ikke overbevist mannen om Jacob eller Leon sist, så får sikkert ikke det denne gangen heller :/ Men har forelska meg totalt i Mio! Vi vet ikke kjønn enda, så diskusjonen tar seg kanskje opp så fort vi vet dèt :)

På lista mi står Mio, Jacob, Leon, Tristan, Emmeth, Emrik... Fikk ikke overbevist mannen om Jacob eller Leon sist, så får sikkert ikke det denne gangen heller :/ Men har forelska meg totalt i Mio! Vi vet ikke kjønn enda, så diskusjonen tar seg kanskje opp så fort vi vet dèt :)

Var fine navn det også :alien når får dere vite kjønn da ? :)

Jeg er mer på Henrik, Haakon, Olav, Nils, Jens...
Jeg også! Vi er innom kongerekken på høyt nivå. :) Har helt satt meg fast på Olav nå. (Eller Eilif etter oldefaren min, men der er ikke sambo.) Men Olav er han med på. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

her hsr jeg foreslått matheo da kommende storebror heter markus. vi vet heller ikke kjønn ennå så vi har ikke bestemt navn

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

her hsr jeg foreslått matheo da kommende storebror heter markus. vi vet heller ikke kjønn ennå så vi har ikke bestemt navn

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kjempe fint :) Å blir det jente er også Mathea nydelig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp