Guttenavn??

sliter med det samme....vi har nå et par forslag da, men føler meg ikke helt tilfreds enda...

Ikke vi heller... Så vanskelig. ..

Har noen vi smaker på, men langt fra bestemt. .

Noen forslag er Bastian, Tobias, Mikael, Vetle, Jonathan. ..

Ja, d var noen fine jeg kom på i farten:)

Synes det er vanskelig med guttenavn vi også. Har nå klart å få ned noen navn som vi vurderer, men vet ikke helt. Og så er det vanskeligere siden vi har to jenter fra før som navnet skal passe sammen med og har noen kriterier som passe langt, ikke starte på A, F, L og M (som vi har som forbokstaver), ikke inneholde Æ, Ø eller Å osv og ingen i nærmeste familie som heter det osv.

Men synes Mathias, Matheo, Leander, Vetle er fine navn blant annet. Kommer ikke på flere i farta, men dette er dessverre navn vi ikke kan ha.

Noen av våre favoritter tidligere var bla. William, Phillip og Storm.

Nå har vi bestemt oss så vi trenger ikke de lenger. ;)

Skrev jo ikke ned navn da... Men vi har Gabriel, Henrik, Patrick, Sondre, Elias,Lukas, Daniel, Mattias, ja....har flere også da... Men de to første er de som er mest attraktive per dags dato... Om det blir ett av de er det ingen som vet ;)

Guttenavn er kjempe vanskelig.. Vi har en William fra før og denne skal hete Herman :)
Noen forslag:
Brage
Ulrik
Mathias
Benjamin
Ask
Elliot
Albert

Vi har brukt "navnekarusellen" som ligger på en eller anna nettside en del - du kan legge inn noen navn du liker - og få forslag på flere lignende...

Sliter med å finne guttenavn selv.. Har noen navn jeg syns er fine, men syns det er en så stor avgjørelse å gi noen navn så har vanskelig for å bestemme meg. Og så har jo barnefar sine meninger, men det er mest hvilke han ikke liker av mine forslag. Han har lite forslag og komme med selv :P
Men her er noen av mine favoritter:
Jakob
Johan
Kristian
Adrian
Markus
Tobias

Takker for tips! Har en sønn som heter Leander :) Ellers så er mange av navna som er nevnt her, tatt av andre jeg kjenner ;) så ikke helt enkelt.

Jeg synes Lukas og Oliver er fine navn.. de var på vår liste fram til to vennepar av oss valgte dem til sine sønner.

Vi har en Jonas :)
Eg liker godt :
Loke
Linus
Mateo / Matheo
Nathaniel
Caspian

Dem eg kom på i farten...

Lillebror i magen skal hete Emre :)

Liker også

emil
brage