Guttenavn ???!!!!

mammatilgutt

Elsker forumet
Vi sliter veldig med å velge navn, vi er utrolig uenige og ingenting passer :/ Er selv veldig kresen på navn og vil gjerne at vi begge skal være enige om navnet.. Kan noen hjelpe meg ??? 

Har du noen kategorier du liker spesielt godt? Norønt? Norske navn? Internasjonale navn? Kongelige navn? Bibelske navn? Doble navn? Korte navn? Lange navn?.................................................................................................................................................... Hvis vi skulle fått gutt, så hadde vi fokusert på at navnet skulle være et godt norsk navn, med muligheten for å uttale det på andre språk. ............................................................................................................................................................... Hvis du kommer med "sjanger" så er det enklere å komme med forslag......................................................................................................................................,,............... Kommer med et par forslag på korte navn, bare sånn i tilfelle: Adam, Theo, Leo, Isak, Mats, Emil,

Vi tenker mest et norsk navn og mannen vil ikke ha bibelsk eller uvanlige navn.. Jeg vil ikke ha dobbelt navn, men finner jeg det perfekte navnet og det er dobbeltnavn så går det liksom, men da må det være et navn som man må utale begge navnene :)

vet ikke hvor norske de er men
Harald, Ola, Håkon, Lars, Peder.
Det er noen, kunne ha ramset opp en hel hau med guttenavn.
        Venter jente, men er bare guttenavn vi kommer på... 

Lykke til!  Det er ikke lett

Sliter med det samme..! :-S

Men nå har vi funnet ut at vi blir nødt til å se han først.. :-)

Errh, vet hva du mener.. Vi var enige om Jonas helt fra starten av vi, eller.. Det TRODDE jeg vi var verfall :P Men nå kommer mannen å sier han ikke liker det navnet..NÅ etter 6 mnd liksom??? Typisk mannfolk :P Så nå er vi tilbake i tenkeboksen for fult.. Alle navna vi liker begge to er allerede oppbrukt i familien/nærmeste vennekrets... Men tror vi har klart å bli enige om 2 navn det står mellom, så får vi se hvem som gir seg først :P

Errh, vet hva du mener.. Vi var enige om Jonas helt fra starten av vi, eller.. Det TRODDE jeg vi var verfall :P Men nå kommer mannen å sier han ikke liker det navnet..NÅ etter 6 mnd liksom??? Typisk mannfolk :P Så nå er vi tilbake i tenkeboksen for fult.. Alle navna vi liker begge to er allerede oppbrukt i familien/nærmeste vennekrets... Men tror vi har klart å bli enige om 2 navn det står mellom, så får vi se hvem som gir seg først :P

Back
Topp