Guttenavn:)

tatotte

Andre møte med forumet
Trenger litt forslag:p har jenta fra før som hete Leah Othilie, men probleme e at eg trenge litt inspirasjon t guttenavn:p så vist dokker vil hjelpa?:D trenge isje ver to navn eller noge sånn:)

Trodde jeg skulle få gutt, og hadde noen navn klare: Nikolai eller Gabriel, evt Rafael. Men nå venter jeg jente, og aner ikke hva jeg skal finne på!

Åh, trenger også forslag! Eller, vi har jo noen navn men er alltid åpne for fler, hehe. Litt vanskeligere med guttenavn, gitt.

Her er på lista er hveertfall:
- Max
- Mathias
- Bendik
(På min liste: Herman <3)
- Sebastian
- William

..Og kanskje fler som jeg ikke kommer på.

Trenger og forslag til guttenavn,har alternativer til jente navn men ingen på gutt.

Sleng inn masse guttenavn

Kom over Amund nå netopp. Hva synest dere om det??
Jonas,Sara og Amund?

Jeg synes Leander er nydelig. Casper, Gabriel, Lukas, Nicolas, Sondre, Patrik... det er såå mange nydelige guttenavn. Bare synn min sambo synes alle disse ++ er sååå sære å spesielle... 

Jeg har en laaang liste med guttenavn men er ikke sikker på at vi har funnet det rette enda (jeg har noen favoritter, men virker ikke som at de har fanget min samboer enda). Her er noen navn fra listen vår:
Edgar
Isak
Edward
Teodor
Elias (heter min samboers farfar)
Axel
Emil (hette min morfar)
Simon

Fler guttenavn!!:) Vi trenger fler tips :)

Her er noen favoritter.

- Leon
- Mikkel
- Anders (Er det lov nå?!)
- Sebastian
- Matheo

mitt favoritnavn er ask emil, synes det er kjempefint, men har en mann som hater det.. så vi måtte komme opp med andre forslag som ble: gabriel, sølve, bastian, emmanuel..
så får vi se hvordan barnet ser ut når det kommer:)

Guttenavn som jeg liker godt:

Julian
Joel
Tim
Theo

...men de har ikke slått helt an hos samboen

Disse har vi på lista (foreløbig)
* Viljar
* Arn
* Theodor (Oldefar min)
* Amund
* Kjærand (utales sjerand)