Guttenavn

Cinnamon*

Gift med forumet

Sliter skikkelig med navn, og lurte på om dere kunne hjelpe meg litt?

Hvilke navn synes dere er finest, og har dere evt noen andre forslag...?
Om dere synes noen av navnene er stygge så trenger dere ikke skrive det, bare skriv hvilke dere evt liker.
Liker dere ingen så ikke svar!

Linus, Oskar, Kasper, Wilmer, Kaius, Storm, Augustin, Stinius, Kornelius, Ravn, Imre, Emrik, August og Ime.

Jeg likte Linus og Emrik best!:)

Oskar og August emoticon

Linus, Oskar, Wilmer, Ravn, August

Wilmer var jo bare nydelig!!

Jeg elsker navnet Augustin,og hadde ikke sønnen til min bror hett det så hadde min eldste hett Michael Augustin. (Broren min heter Augustin som mellomnavn,og jeg ville så gjerne kalle min sønn det.. Det ville min brors kone ikke ha noe av for hun ville ha en sønn som skulle hete det.. Hun fikk viljen sin.)

jeg synes det var mange spesielle navn, men likte godt emrik :)

Hvor har du funnet navnet Stinius? Det navnet har jeg aldri hørt før. Ikke har jeg hørt Ime heller egentlig. Det er så spennende med navn emoticon

Vil du si hva søsteren heter? Blir litt lettere å finne navn da synes jeg.

Ønsker du dobbelt/mellomnavn? Slik som Ime burde kanskje ha et mellomnavn? Og noen av de du har på lista der kunne muligens hatt et annet foran? (Slik som August/in kan muligens være finere med et annet et foran)

Storm synes jeg iallefall er et fantastisk navn, hadde glatt brukt det om vi fikk en liten knert til :)

oskar,kasper og august emoticon

Av disse syns jeg disse er finest:

Linus, Oskar, Kasper, Kornelius

August er fint, men av en eller annen grunn passer det etter min mening best til en gutt som er født i august.

*yummymummy* skrev:
Av disse syns jeg disse er finest:

Linus, Oskar, Kasper, Kornelius

August er fint, men av en eller annen grunn passer det etter min mening best til en gutt som er født i august.

Babyen i magen blir født i august, ellers hadde jeg ikke vurdert det.. :)

Storm vurderte jeg selv :) og Imre er fantastisk <3sagaen <3  Stinius, er det ikke mari maurstad som har en Stinius? :)

Cinnamon* skrev:

Sliter skikkelig med navn, og lurte på om dere kunne hjelpe meg litt?

Hvilke navn synes dere er finest, og har dere evt noen andre forslag...?
Om dere synes noen av navnene er stygge så trenger dere ikke skrive det, bare skriv hvilke dere evt liker.
Liker dere ingen så ikke svar!

Linus, Oskar, Kasper, Wilmer, Kaius, Storm, Augustin, Stinius, Kornelius, Ravn, Imre, Emrik, August og Ime.

Jeg kan rangere!:)
1. Linus og Oskar
2. Emrik og Wilmer
3. Storm og Kornelius
4. Ravn og August

Det var de jeg synes er ok:) Linus og Oskar har jeg på min egen navneliste på Jespers bror, Emrik og Wilmer er koselige navn! 

Jeg synes kasper er veldig fint da , men jeg hadde skrevet det med C ;)

Back
Topp