guttenavn

kikkin5

Andre møte med forumet
Vi vet at det blir en gutt, jeg synes Mathias og Marcus er fine navn. Har hatt Mathias navnet te eldste mann, men det ble ei jente.[:D]
 
Mathias er definitivt finest..[:)]
 
Jeg ville at jenta i magen min skulle hete Matias hvis hun var gutt, men det passa litt dårlig til jente synes jeg[:D]. Men det er et nydelig navn[:)]
 
ORIGINAL: Apple

Mathias er finest! [:)]

 
Jepp [:)]
 
Back
Topp