K kikkin5 Andre møte med forumet 13 Feb 2007 #1 Vi vet at det blir en gutt, jeg synes Mathias og Marcus er fine navn. Har hatt Mathias navnet te eldste mann, men det ble ei jente.[:D]
Vi vet at det blir en gutt, jeg synes Mathias og Marcus er fine navn. Har hatt Mathias navnet te eldste mann, men det ble ei jente.[:D]
Amamma Forumet er livet 13 Feb 2007 #4 Jeg ville at jenta i magen min skulle hete Matias hvis hun var gutt, men det passa litt dårlig til jente synes jeg[:D]. Men det er et nydelig navn[:)]
Jeg ville at jenta i magen min skulle hete Matias hvis hun var gutt, men det passa litt dårlig til jente synes jeg[:D]. Men det er et nydelig navn[:)]