Guttenavn-tråd :D

• Trådstarter Trådstarter ed
  • Opprettet Opprettet

ed

Glad i forumet
Liker dn jentenavn-tråden så godt! Det dukker opp så mange flotte navn jeg aldri har tenkt på. :)

Meeen - nå har det seg sånn, at i sept kommer det et lite menneske som trenger et guttenavn!! Hva er de fineste guttenavnene du vet?? :)

Vår skal hente Nathaniel. Men er mange fine navn da som Liam, Leonel, Mathias, Leon, Oskar, Oliver :-)

Elias,christer,lucas,nicklas

Theo, mathias, storm, christel. :-)

Mange fine navn, spesielt Theo! Mn lillebror og storebror kan ikke få like navn ;) selv om storebror alt har foreslått det! :D

Lucas og Oliver er også favoritter - mn så var det de der topp ti listene.. Kasper/Casper liker jeg også!

Slenger meg på her, vi får en liten gutt og synes det er sååå vanskelig med navn. Mange nære venner har allerede "brukt" opp fine navn og jeg vil ikke ha navn som ligger på topplisten.

her heter gutten min benjamin mikal, skulle vi hatt en gutt til skulle han het sebastian olai!! ellers så er jo nathaniel, alexsander, xander, nicholai veldig fine navn=)

Noah er kjempefint!

Liker Henrik og Marius også jeg - mn de blir fra en 'annen tid' enn Theo.. Hvis dere skjønner? Og Sondre og Simon..

her heter gutten min benjamin mikal, skulle vi hatt en gutt til skulle han het sebastian olai!! ellers så er jo nathaniel, alexsander, xander, nicholai veldig fine navn=)

Bestekompisen til storebror heter Sebastian, og en annen liten gutt i min vennegjeng heter Theo Sebastian.. Som det blir nevnt her, mange superfine som er 'oppbrukt' også!

Adrian, Jonas, Markus, Sondre er navn jeg kommer på i farta :)

Vår skal hete Ludvig :D Andre navn som er fine Emil, Joakim, Jakob, Oscar og August. Ferdinan er litt søtt ^^

Jeg håper det blir Sølve her hvis det blir en gutt, ellers kan jeg jo anbefale mannen sitt favoritt gutte-navn: NILS! :D

Michael, mikal, emrik, erik, lukas, elias, emilian, daniel, rene, andre, sindre, mads, liam, jamie, nathan, kasper, ulrik.....

Er så glad i emrik, eirik, theo, maxim, håkon, magnus, og så klart nikolai som min gutt heter. Navnet på bøllefrøet i magen er hemmelig til etter fødsel. Er et uvanlig navn, og jeg er redd for at reaksjonene rundt navnet skal få meg til å endre navn før gutten kommer. Venter vi til etterpå tør færre folk si hva de egentlig mener hihi

Er så glad i emrik, eirik, theo, maxim, håkon, magnus, og så klart nikolai som min gutt heter. Navnet på bøllefrøet i magen er hemmelig til etter fødsel. Er et uvanlig navn, og jeg er redd for at reaksjonene rundt navnet skal få meg til å endre navn før gutten kommer. Venter vi til etterpå tør færre folk si hva de egentlig mener hihi
Liker skjeldne navn! :)

Imre, Isak, Elias, Ulrik :happy093(navnet på vår lille prins), August, Emrik, Brage, Niklas, Ludvig, Sigve, Casper, Gustav

Vår skal hete Emil etter min bestefar:) ellers snakket vi om Magnus, Leon, Ole, Vein Ronny(om mannen hadde fått bestemme:P (Wayne rooney på United), Sverre, Henrik, Oliver, Jonas

Oooh fikk høre om et navn i dag som jg troooor jeg falt helt for!!! Og nå lurer jg på ... det er så avgjørende hvordan og når jeg foreslår det for pappa'n og storebror. Lurer på om jeg skal selge det inn til storebror først.. Hmmm :)

what to do!?!?

I min mage ligger victor maximillian så det er to navn jeg liker.
Har å en sønn som heter Leon Theoder Emanuel.

Vi har å
Optimus
Aslan
Tristan
Stanley
På lista :P

Back
Topp