Guttenavn på J. Hjelp?

Hva med å finne ett navn dere begge liker veldig godt, å ha Jens som mellomnavn? Trenger ikke bruke det til daglig, men at han er nevnt?
Det har jeg ikke tenkt på faktisk:rolleyes:
Men kommer ikke på noe navn som passer foran Jens. Følger første navnet må være kortere:wideyed:
 
Det har jeg ikke tenkt på faktisk:rolleyes:
Men kommer ikke på noe navn som passer foran Jens. Følger første navnet må være kortere:wideyed:

Er egentlig litt enig at Jens passer best først i ett dobbeltnavn.. Jeg har dobbeltnavn der jeg hele livet har kun blitt kalt navn nr. 2. (og navn nr. 1 er oppkalling) Så det er jo også en mulighet. De fleste navn passer i grunn etter Jens :)
 
Last edited:
Syns Jovna var kult jeg
Forslag:
John(som dere har på liste)
Johan
Jonah
Jonas
Johannes
Jacob
Jesper
Jeppe
Julian
 
Hei dere

Nå har jeg termin om en ukes tid og vi har overhodet ikke landet på navn. Trenger hjelp til å finne fine guttenavn som begynner på J. Forklaring under, men den ble lang, så hopp gjerne over

Min samboer mistet sin beste venn (de var som brødre) for 11 år siden, og han het Jens. Samboeren min ønsket å kalle opp en framtidig sønn, men "ga bort" navnet da broren hans fikk en gutt.

Nå kommer vår lille gutt snart, og vi ønsker da å ta bokstaven J videre. Problemet mitt er at jeg ikke er overbegeistret for noen navn på J. Samboeren elsker John, og finner vi ikke noe annet blir det vel det. Bestefaren min heter også John. Jeg liker nok navnet Jovna bedre, som er nordsamisk versjon av Johan/John (sambo er samisk), men vet ikke om det blir for spesielt... Mine to barn fra et tidligere forhold heter forøvrig Odin og Vilja.

Hjelp :)




Ble dere enige til slutt?
 
Back
Topp