Guttenavn Ingi

Syns det var litt kult, jeg.
Men du, jeg syns dere skal drite i hva de andre syntes, det er deres barn og deres valg.
Og dersom de ikke liker det så kommer de til å lære seg å gjøre det når de elsker barnet

Jeg syns det er et kallenavn. Men det viktigste er at dere blir enige om hva gutten skal hete. Ikke hva alle andre syns.

Jeg syns Peder er et veldig pent navn. For mannen et det en gammel gubbe så nå heter ungen våres Oskar. Er navn begge er fornøyd med.

Liker det men er litt vel spesielt til at vi hadde villet bruke det. Men når en av foreldrene er "unorske" så får man jo "lov" til å gi barnet mer utradisjonelle navn

Men som se fleste sier, jeg tenker jentenavn

Jeg kjenner jeg blir usikker på hvordan det skal uttales, og derfor liker jeg det ikke helt. Men det skal godt gjøres å finne et navn alle liker :)

Jeg er ikke fra Island. Med mening har ikke sagt hvilket land jeg kommer fra, fordi jeg ikke ville at navn skulle bestemmes utfra hvor jeg kommer fra :happy:. Men jeg liker veldig godt navnet Inge, men i mitt land er navn som slutter på e bare for jenter. Derfor synes jeg navn Ingi passer bedre. Jeg har lest at det er islandsk navn med veldig vakker mening. Litt bekymret for det også kan brukes som jentenavn. Fullt navn med etternavn blir Ingi Nygård.
Kult navn, men hadde gjettet at det var et jentenavn

Absolutt islandsk guttenavn ;)

Er et veldig vanlig gutte navn på Island, mitt hjemme land, så jeg syns det er fint.

Jeg likte det! Om dere liker det, kjør på! Deres valg, ingen andre ;) Jeg gir totalt f i hva andre mener om navn på mine barn, det har ikke noen andre noe med.

Jeg likte det! Om dere liker det, kjør på! Deres valg, ingen andre ;) Jeg gir totalt f i hva andre mener om navn på mine barn, det har ikke noen andre noe med.

Signerer denne litt også :p er jo dere som skal like navnet :) vi har fått mange rare blikk av familien pga navnvalget på baby som kommer i februar... Bryr oss lite kjenner jeg ;)

Har aldri hørt navnet før, men ville umiddelbart tenkt at det var ei jente (vet ikke helt hvorfor, det bare klinger som et jentenavn i mitt hode). Ikke min smak, men det er dere som skal være fornøyde med navnet :).

Back
Topp