Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tante Catti
Syns de var litt femi navn...sorry!!!!!! [:D][:D]
ORIGINAL: Arielle
Hihi,nei alle kan ikke være enige.. Samboeren min ville jo at babyen vår skulle hete Hannibal,Dante eller Darwin hvis det ble gutt.. Takk gud for at det ble jente [:D]
Jeg synes jente navn var utrolig vanskelig..Liker nesten INGEN navn.. Men måtte ha med Elise som mellomnavn i allefall.. Samboeren foreslo Kaisa. Og etter en stund begynte jeg faktisk å like det navnet veldig godt..Så nå blir det mest sannsynlig Kaisa-Elise.. Og enkelte mener selvfølgelig at jeg ikke kan kalle babyen min Kaisa siden det er et såkalt hundenavn..![:@][&:] Jeg bryr meg ikke..Kaisa it is![:D]
Hihi,nei alle kan ikke være enige.. Samboeren min ville jo at babyen vår skulle hete Hannibal,Dante eller Darwin hvis det ble gutt.. Takk gud for at det ble jente [:D]
ORIGINAL: LeViJaPia
ORIGINAL: Tante Catti
Syns de var litt femi navn...sorry!!!!!! [:D][:D]
Ja, vi kan ikke alle like alt..Bare artig å få respons på hva dere synes uansett[:D]
Selv synes jeg jo de er spesielle og kule, men må si samboeren sliter med de...Mulig han er enig med deg!! hehe...
Han vil gutten skal hete Oscar fordi det er såå mandig! Hørt sånt tull?! [:-]