Guttenavn, Hva med...

LeViJaPia

Betatt av forumet
Tian?
Så en i showet til anne kat og dagfinn lyngbø som heter det..
Hva synes dere?
Eller
Emilian?

Emilian!![:D]

Emilian [:D]

Syns de var litt femi navn...sorry!!!!!! [:D][:D]

Likte begge to jeg, går ikke 10 på dusinet av[:D]

ORIGINAL: Vugge

Emilian! :)

En jeg kjenner kalte seg selv tian.. Het egentlig Stian men klarte ikke si S  [&:][:D]

Hehehe..Så bra!

ORIGINAL: Tante Catti

Ja, vi kan ikke alle like alt..Bare artig å få respons på hva dere synes uansett[:D]

Selv synes jeg jo de er spesielle og kule, men må si samboeren sliter med de...Mulig han er enig med deg!! hehe...
Han vil gutten skal hete Oscar fordi det er såå mandig! Hørt sånt tull?! [:-]

Syns det er helt greit at vi har forskjellig smak jeg oxo [;)][;)] 
El ville vi hatt problemer i samfunnet... [:D][:D]

ORIGINAL: Arielle

Hihi,nei alle kan ikke være enige.. Samboeren min ville jo at babyen vår skulle hete Hannibal,Dante eller Darwin hvis det ble gutt.. Takk gud for at det ble jente [:D]

HAHAHA!! Ja, du var heldig med den må jeg si...Mange fiiine jentenavn da..Av en eller annen grunn synes jeg de var så mye lettere å finne. Var nemlig såå sikker på å få jente[8D] jaja...

Syns det er helt greit at vi har forskjellig smak jeg oxo [;)][;)] 
El ville vi hatt problemer i samfunnet... [:D][:D]

Jepp! Så sant..[:D]

Sånn er det, noen navn MÅ man faktisk "smake" litt på før man liker...
Ikke verst å ha funnet navn, bare det er jo en utfordring!!
Synes det var fint, jeg..

Jeg synes jente navn var utrolig vanskelig..Liker nesten INGEN navn.. Men måtte ha med Elise som mellomnavn i allefall.. Samboeren foreslo Kaisa. Og etter en stund begynte jeg faktisk å like det navnet veldig godt..Så nå blir det mest sannsynlig Kaisa-Elise..    Og enkelte mener selvfølgelig at jeg ikke kan kalle babyen min Kaisa siden det er et såkalt hundenavn..![:@][&:]  Jeg bryr meg ikke..Kaisa it is![:D]

Står på min liste også! men kanskje Kajsa, med j! Liker det kjempegodt!

Mamman til madikken i junibakken het det, og hun var en flott dame minnes jeg!

ORIGINAL: LeViJaPia

Tian?
Så en i showet til anne kat og dagfinn lyngbø som heter det..
Hva synes dere?
Eller
Emilian?

Vittig, lå også merke til det, og tenkte at Stian er pent, og ikke mye brukt lenger!![;)]

Emilian er nydelig![:)]

Hihi,nei alle kan ikke være enige.. Samboeren min ville jo at babyen vår skulle hete Hannibal,Dante eller Darwin hvis det ble gutt.. Takk gud for at det ble jente [:D]

oisann... hehe det var orginale navn.. skjønner du takker de høyere makter for jente da ja[:D]

ORIGINAL: LeViJaPia

Ja, vi kan ikke alle like alt..Bare artig å få respons på hva dere synes uansett[:D]

Selv synes jeg jo de er spesielle og kule, men må si samboeren sliter med de...Mulig han er enig med deg!! hehe...
Han vil gutten skal hete Oscar fordi det er såå mandig! Hørt sånt tull?! [:-]

Haha! Jeg kjenner to skolegutter som heter Oscar, og de er noen puslinger begge to, hehe... Så jeg ser ikke Oscar som noe veldig mandig navn, det må jeg si!

Ellers likte jeg Emilian best!

Tian syns jeg ikke var noe særlig, Emilian er fint men er vel i ferd med å bli et poppis navn det og, men det trenger jo ikke hindre en i å bruke det. [:)]

Stemmer for Emilian [:)]

Back
Topp