Guttenavn - hjelp!

Iver, Sivert, Gustav, Emrik, Olav, Henrik, Lavrans, Oliver, Thor/Tor, Trond, Håvard, Vegard, Øystein, Eystein, Erlend, Sebastian, Stian, Syver, Olve, Odne, Odin, Tobias, Trym, August, Leon og Herman er guttenavn jeg har på min "gutteliste", men vi får jente denne gangen og står bom fast! :o Skjønner følelsen din veldig godt:p

Har to gutter fra før som forøvrig heter Elias og Timo da:)

Jeg trenger deres hjelp jenter. Jeg liker nesten INGEN guttenavn, og nå er det en gutt i magen. Synes alle guttenavn er enten oppbrukt, kjedelige eller for "Oslo vest" og jeg klarer ikke å finne noen jeg liker.
Eneste jeg har på lista mi til nå er Elliot, men det får jeg ikke mannen med på.. Ja og så har jeg min oldefar sitt navn, men det får jeg ihvertfall ikke mannen med på. så da er det stopp :eek:
Forslag? Dette blir ikke lett.. :bag:
Har dere funnet noe enda? :)

Nei, navnedebatten har stått på stedet hvil i det siste :p Jeg har ikke funnet noen navn jeg liker (nok) heller, så da har jeg ingen forslag å komme med.
Ok, men det kommer sikkert :) ellers kommer det når han er ute, det skjer at folk ser på babyen og "bare vet" hva den ska hete :)

Håper det er flere som har gode forslag å komme med, fordi vi blir heller ikke enige om noe som vi liker!
Vil ha 2 navn å forholde oss til, også får vi se hva ungen kler når han kommer ut ;)

Adam, Andreas, Kasper, Jesper, Maximillian, Emil, Markus.

Uff kjenner meg igjen. Sliter med å finne guttenavn denne gangen jeg og.. Må finne ett som passer til Felix (storebror).

Tusen takk :) Veldig fornøyd med navnet hans så derfor jeg synes det er ekstra vanskelig å finne på noe til lillebror :) Skal ikke være lett å finne et navn gitt :)

Ja, husker søstera mi sto mellom det og Marius! Jeg begynte bare å kalle gutte Felix jeg! :p Det er jo 1000 ganger finere! :D

Maximillian får jeg helt noia av! (Håper jeg ikke fornærmer noen nå :p) Ellers var det noen gode forslag her :)

Søstra mi stod mellom maxmillian, Max-Emilian osv. Men jeg liker heller ikke navnet! Så valgte hun Lucas-Emilian.. Litt bedre, men fortsatt rart synes nå jeg.. Når han har bursdag og de leser opp navnet hans på radioen og sånt - så leser de " gratulerer med dagen Lucas og Emilie" LOL

Back
Topp