Guttenavn hjelp...

Mammahjertet

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Mannen liker dem "sære" etter min mening :-P haha... Jo mer "spesielle" jo bedre... Mens jeg er mer på de vanlige litt populære navnene... Han kommer til å bli navnløs denne prinsen her ;-P Hahaha... Vær så snill å kom med forslag :-D jo flere jo bedre :-) litt av alle slag er bra ;-)

Jeg har alltid likt Ferdinand, felix og Theodor!! Men samboer vil ikke ha felix og det andre heter noen i familien, så vi har heller ikke noe navn enda.. Stresser heldigvis ikke med det, men virker som om han lilleputt kanskje blir navnløs her å :p hahaha

Vi finner ikke navn som begge liker heller:p

Ble egentlig enige om Adrian, noe samboeren kom med, men så ombestemte han seg...

Har snakket om: Henrik, Storm, Lian, Lauritz, Morten, Elias

Men blir nok ingen av disse for vår lille gutt :p

Jeg har alltid likt Ferdinand, felix og Theodor!! Men samboer vil ikke ha felix og det andre heter noen i familien, så vi har heller ikke noe navn enda.. Stresser heldigvis ikke med det, men virker som om han lilleputt kanskje blir navnløs her å :p hahaha
Jeg har en Felix, og har litt lyst på Teodor om dette blir gutt. :D

Vi har en eviglang liste over guttenavn. Jeg liker alt mulig, som Jonas, Joakim, Benjamin, Johannes, Henning, Tobias, Samuel, William, Edvard, Jacob, Edvin, Fabian, Marcus, Oscar, Johan, Sebastian, Nataniel, Linus, Konstantin, Levi, Daniel, Elias, Elliot, Emanuel, Filip, Benedikt, Fredrik. Kunne sikkert fortsatt evig. :D

Jeg fant over 100 guttenavn jeg likte i navneboken, og så får mannen min være med å velge blant dem. Tør ikke slippe løs han med navneboken. :p Vi tror kanskje dette blir en jenta da, så da var det litt lettere for oss å velge. :)

Uff, ja jeg synes jentenavn er så mye lettere... Klarer liksom ikke finne noe vi begge synes er topp... Fe jeg liker synes han er for "pene" navn... Han vil gjerne ha litt maskuline (for dem som skjønte det), og jeg kan ikke fordra hans forslag ;-P haha... Nei det kan bli spennende dette... Kanskje det blir bedre når vi ser han og får et fjes og sette navn på :-) med jenta var liksom alt klappet å klart mange måneder før hun kom... Blir absolutt ikke slik denne gang ser jeg :-P

Vi skal også ha en gutt og må begynne å tenke på navn. Vi har to jenter fra før, så dette føles litt som å skulle leite i en annen navnebok enn tidligere. Begge jentene har navn som har vært brukt i våre slekter fra før uten at det er oppkalling. Men de finnes altså i begge familier. Nå håper vi at vi kanskje kan være like heldige å finne et fint guttenavn som også finnes I begge slekter....

Vi liker Sivert og Sigurd. Vi kan dessverre ikke bruke noen av dem siden vi synes de er litt for like på navnet til den ene datteren vår....

Ja en bok fra det fjerne :-P Hehe... Her har jeg noen jegere navn jeg liker godt, to av dem er i nær familie så det går ikke... Og det siste kalte kompisen sønnen for her for en liten stund siden :-D haha... Typisk altså...

Vi fant navn før vi ble gravid ;p hihi
Jeg liker Oliver, Nathaniel og Leander i tillegg til et navn som vi har bestemt oss for om vi en gang i tiden får en gutt.. (dessverre er det navnet hemmelig for alle og en hver frem til det er bevis på at vi en gang får gutt)

Back
Topp