Guttenavn - hjelp!! :)

Bkno1969272

Blir kjent med forumet
Helt siden jeg ble gravid har jeg kun likt Even og William som guttenavn.

Er 33+3 uker på vei nå og må vell snart bestemme meg for hvilket jeg helst vil ha! :P samboeren min liker Even best, men han liker ganske godt William også! Dette er så sykt vanskelig, har prøvd å bestemme meg lenge nå, men er nesten umulig :( vet hvertfall at hvis jeg får enda en gutt senere i tid, blir det det navnet som ikke blir valgt denne gang! :p hehe.

hvilket av de to navnene likte du best? :)

Velg det dere ønsker, og barnet må ikke ha navn før det er født, har fremdeles god tid på dere.

Personlig strøk vi flere navn fra lista vår på grunn av popularitet, det var ett av ønskene våre rundt navn :)

Jeg liker Even best :)

Jeg likte begge deler jeg:) vil anbefale deg å vente med å bestemme dere til ungen er ute:D da tror jeg avgjørelsen blir mye enklere:) dere har jo kommet langt med å ha to alternativer. Noen har jo ingen alternativer før etter ungen er utr:o

Ingen som sier at dere må bestemme dere nå. Vent til han er født så faller det sikkert på plass ;)

Sliter selv med guttenavn :(

Likte begge, men likte nok Even litt mer ;)

Liker William da vi skal kalle lillegutt det:) kjenner ingen som heter det her vi bor heller så syns det er gøy:-)

Personlig liker jeg Even best av de to. Og jeg har hatt flere Even i bhg jeg jobber i enn William, så det er jo kanskje litt stedsbetinget også.

Back
Topp