kasandre Gift med forumet Sensommerbarna 2016 29 Mai 2011 #1 Sliter max med navn til guttebassen i magen, trenger lidt synspunkter :)
Lodviss Elsker forumet 29 Mai 2011 #3 Syns Julian passet best sammen med storesøsters navn. Men Gabriel er helt fantastisk nydelig navn, og jeg er rimelig sikker på at min sønn forhåpentligvis en gang i fremtiden, skal hete det! :)
Syns Julian passet best sammen med storesøsters navn. Men Gabriel er helt fantastisk nydelig navn, og jeg er rimelig sikker på at min sønn forhåpentligvis en gang i fremtiden, skal hete det! :)
kasandre Gift med forumet Sensommerbarna 2016 29 Mai 2011 #5 Takker for svar allesammen :) Eg er ganske varm på både Julian og Gabriel selv.. Men syns det er så vanskelig å velge :p
Takker for svar allesammen :) Eg er ganske varm på både Julian og Gabriel selv.. Men syns det er så vanskelig å velge :p
Monsoon Elsker forumet 29 Mai 2011 #8 Her stod det mellom Raphael og Gabriel, valgte til slutt Raphael, men elsker navnet Gabriel fremdeles :) Men liker også William veldig godt da:)
Her stod det mellom Raphael og Gabriel, valgte til slutt Raphael, men elsker navnet Gabriel fremdeles :) Men liker også William veldig godt da:)