Gutten min

lykkelita*

Forumet er livet
Elsker å leke med støvsugeren[8D] Han blir helt vill når den kommer i stua, så jeg har bare begynt å ha den her... Gjør jo ikke noe at han leker litt med den, er selve boksen som er interessang[;)] Nå var han skikkelig sur og sinna, sparka og ropte, så hentet jeg støvsugeren... Nå er han blid som ei sol[:D]

hihi[:D][:D] Sånn har snuppa mi også vært siden hun var bitteliten. Nå synes hun det er gøy å bruke den på ordentlig, og støvsuger stua rett som det er [;)]

hihi[:D]

ole sebastian er livredd for støvsugeren han..[8D]

mine er redd den di..ikke oliver'n så mye men, men verre med william..hhi[:D][:D]

ORIGINAL: Libby og Julie

hihi[:D][:D] Sånn har snuppa mi også vært siden hun var bitteliten. Nå synes hun det er gøy å bruke den på ordentlig, og støvsuger stua rett som det er [;)]

Åj,håper at det er den veien det vil gå her i huset også[:D]

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Det var min i begynnelsen også, men nå blir han helt vill når vi støvsuger, krabber etter den i full fart og henger seg fast i ledninga[8D] Må nesten støvsuge når han sover[;)]

ORIGINAL: Trønderpia82

Hehe ja sånn er gutten min også. Og når jeg tar den frem, sier han bare oi oi oi.

Hehe[:D]

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Det var min i begynnelsen også, men nå blir han helt vill når vi støvsuger, krabber etter den i full fart og henger seg fast i ledninga[8D] Må nesten støvsuge når han sover[;)]

såpass ja[:D] ole sebastian sitter fint i stolen sin mens jeg støvsuger[8D] og griner viss den kommer nær han..[;)]

Back
Topp