gutten min prater [:)]

nemoen

Glad i forumet
gutten min har begynnt å småprate når han er fornøyd. nå er han 1 måned og 3 dager å han begynte såvidt litt for nesten ei uke siden, nå prater han som bare det når han får kontakt med noen eller hundene står å ser på han, eller bare med seg selv :) smiler og innimellom :) har skikkelig god kontakt og svarer vis vi snakker til han :D er det flere som har begynt å prate å smile ??? når begynnte di???

Ikke så mye prating på småen ennå men han liker veldig godt å ligge å se på noen bamser han har i kurven sin og da ligger han å smiler [:)]. Får også god kontakt med han visst vi snakker med han og vi ser at han kjenner igjen både storesøsteren, pappaen og meg [:)]. Smilte gjorde han for en uke siden, da var han 6 uker og 1 dag [:)]

Ja, smilte da han var 3 uker (på dagen) [:D].
Skravler når han ligger på stellebordet og får sprelle naken.
Sjarmerte bestemora si på fredagen med å smile masse t ho. Skreik da bestefaren holdt han[&o]

flere?

Hun smiler, og har begynt med litt lyder, men ikke så masse enda.

Her er det litt småprat, men ikke noen store smil ennå. Har sett noe som ligner, men det gjelds ikke før man er helt sikker på at det er smil og ikke magen.

ORIGINAL: Trone

Gullet begynte å smile når han var 3+1. Det var ikke å ta feil av, hehe! Ansiktet var ---->[:D]

Og han ligger p plundrer for seg selv inni mellom [:)]

Samme her ca.
Smeltet pappa-hjertet her om dagen, da Pappaen hadde vært borte i helgen, så da hun kom i armene på pappaen så hun opp på han og ga han verdens største smil[:D] Det har han nå fortalt til alle[:D]

Gleder meg til snuppa gjør det samme[:D][:D]

Her kan snuppa ligge å skravle hvis ho er i godt humør og kvil og opplagt. Ho bruker å smile og skravle ganske mye til pappan sin om mårran når jeg er i stallen.

Ellers så er ho begynnt å hyle no skikkelig når ho bli sint.

Back
Topp