Gutten min har feber:/

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Hadde 38,2 da jeg målte i rompa for et par timer siden. Ligger på ca. det samme når jeg måler nå med en sånn duppedings man holder ved tinningen og trykker.
Han har iiiskalde hender og føtter, og puster fortere enn normalt. Har både spist og drukket som vanlig, heldigvis. Ikke snørr eller hoste. Litt sutrete. Merker han er bittelitt slappere enn vanlig, men ikke sånn at han gidder sitte i ro;)

Han holder på med tennene oppe. 2 er nesten kommet gjennom tannkjøttet, den 3. kom gjennom i går. Er det sannsynlig at han har feber av den grunn?
Hadde ikke feber da de to nede kom tror jeg, men var heftig forkjølet da...

Ingen grunn til å ringe lege eller gi paracet når feberen er såpass lav?

De får ikke feber av å få tenner , men tenner kan komme fortere gjennom når di har feber pga tannkjøttet er mer "porøst" når en har feber..
Jeg ville gitt han paracet om han viser tydelig ubehag , men om han ikke virker noe særlig plager så ville jeg latt være...

Drømmeren skrev:
De får ikke feber av å få tenner , men tenner kan komme fortere gjennom når di har feber pga tannkjøttet er mer "porøst" når en har feber..
Jeg ville gitt han paracet om han viser tydelig ubehag , men om han ikke virker noe særlig plager så ville jeg latt være...

Hmm. Ja, får vente litt med paracet da hvertfall, for han virker OK. Merker det jo på han, men han er ikke slapp og bare vil ligge liksom.

Ønsker han masse god bedring og håper det går over snart ihvertfall

Drømmeren skrev:

sign
god bedring til den lille

Back
Topp