Guttemamma vs jentemamma?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
I dag på OUL skjulte det seg en liten sjenert gutt :Heartred
Så nå lurer jeg fælt på, er det noe som er annerledes som guttemamma enn jentemamma? Er det noe nytt man må tenke på? :D
 
Spennende med en liten gutt ♥️
Har null erfaring altså. #jentenr3påvei
Bare.. gratulerer med gutt på vei :)
 
Gratulerer med en liten gutt:Heartblue det lurer jeg også på, førstegangs med gutt her og aldri skiftet en eneste bleie:smiley-ashamed005
 
*Sniker fra desember

Så mye mindre hensyn å ta når ei bæsjebleie skal byttes. Bare å tørke i vei uten redsel for at avføring skal komme til der det ikke skal være. Eneste jeg lykkedes med var at snoppen hengte seg fast i våtserviettene til tider, og det var visst ikke så godt å bli dratt i. Og når de tisser uten bleie på stellebordet: en stråle som står alle veier kontra bare bare renner fra jenter:rolleyes:
 
Gratulerer med gutt på vei :Heartblue Lurt å legge en klut på tissen når de ligger på stellebordet så man slipper strålen skal treffe :hilarious: Ellers sier de det er lettere å stelle gutter enn jenter som nevnt over her :)
 
Det første jeg tenkte på er at på gutter får man tenke over hvordan man plasserer tissen i bleia :hilarious:

Altså den må peke ned ellers blir det lett mange lekkasjer :p
Ellers merker vi ikke veldig stor forskjell, men vi har hatt begge under rennende vann for å vaske etter bleie skift sånn uansett og brukt oljer til å vaske med så godt det går, ikke alltid man er ved vasken sånn at det er mulig.
 
Takk alle sammen! Vi gleder oss kjempe masse, drømmen har alltid vært en av hver så det passet oss perfekt! :Heartred Vi skal huske på å dekke til snoppen for minst mulig søl :hilarious:
 
Gratulerer så mye med en liten guttebass i magen:dummy::love7:Heartblue Det er lettere når man skal bytte bleie og tørke bæsj på gutten, for slippe å tenke på å kun tørke nedover:hilarious: Og guttene tisser så fort man tar av bleien, så se opp for strålen:joyful:
 
Gratulerer med sønnen! :Heartblue Vi får også en sønn. :thefinger

Godt tips det der med klut over fanten, det skal jeg huske på. :thumleft
 
Min gutt tisset så å si alltid rett etter at jeg åpnet bleien. Vet ikke om det er fordi han er gutt da, eller om det bare var noe han gjorde. Jentene har ikke gjort det.
Men pass på hvilken retning penis ligger, sånn at den ikke peker oppover mot bleiekanten
 
Husk å aldri trekke frem forhuden for å vaske, da kan de få noe som heter balenitt. Ellers syntes jeg mye er likt det første halvåret mot året. Etter det syntes vi de mest forskjellene knyttet til personlighet begynner å vise seg mer og mer :)
 
Back
Topp