guttemage????

Siriusa

Forelsket i forumet
Hei. Jeg er i uke 36, og har fått bekreftet på UL att jeg venter jente. Men man skulle alltid ta det med en klype salt sa de. Så 100% sikker kunne de aldrig være, men de så ikke antydninger til noe annet!
Men så har det seg slik att absolutt alle påstår att jeg har "Guttemage", og att d bare mååå ligge en gutt inni der, for de mener de ser det på magen min. Men er ikke det bare en myte/kjerringråd???
Man kan vel ikke SE utapå en mage hvilket kjønn det blir?! For når absolutt alle går å påstår att jeg venter en gutt, utenom de jeg har vært på UL til, så får jeg nesten mine tvil! Har handla altfor mye rosa, men nå tørr jeg ikke handle jenteklær lengre.....

De sier at har man spis mage så er det guttemage men jeg har no mine tvil på at det stemmer i alle tilfeler..

Regner med at dette bare er kødd.. SELVFØLGELIG kan man ikke se utenpå hvilket kjønn barnet blir..

Tror du ikke disse forståsegpåerne hadde vært rike hvis de faktisk kunne det de innbiller seg/deg...

før lo jeg bare av de som påsto att jeg hadde guttemage.
Og jeg har aldrig trodd att man kan se utenpå en mage hvilket kjønn du venter.
Men i de siste ukene så får jeg høre hver dag av kunder på jobben att jeg bare måå vente en gutt.
Noen spør til og med om hvor lenge det er igjen til gutten kommer.........
Blir bare litt lei å irritert over alle påstålige mennesker!

Baaare tull!!
Alle sa til meg oxo at jeg fikk gutt! Pga de så det på magen...
Vell, ALLE hadde feil!!!![:)][:D]

sånn er det her å...
ALLE sier: åh så søt en guttemage!![&:]
men jeg har fått konstantert at det er en jente inni der tre ganger av tre forskjellige, så her går det ikke ann å se på utsiden av magen[:)]

Back
Topp