Guttemage vs Jentemage

Badeand*

Forumet er livet
Guttemagen:

Jentemagen:

Er litt lenger på vei på bildet under enn på mitt nåværende magebilde(Øverst), men man ser vel forskjell på formen her?[8D]

æ fikk jenta først, å hadde en gedigen mange, akkurat som du, og fikk gutt på nr 2 å jordmora sa me engang ho så magen min at det blei en gutt før æ bar han helt andeledes... akkurat samme form på mine...

litt artig å se at det ikke bare va mæ [:)]

men fine maga har/hadde du

Syns de ser ganske like ut i formen... er ganske hva de kaller "jentemage" det første der også.
Utprega guttemage er jo gjerne veldig spiss og utover... mens begge magene dine er runde.

ORIGINAL: TonjeJenta

Syns de ser ganske like ut i formen... er ganske hva de kaller "jentemage" det første der også.
Utprega guttemage er jo gjerne veldig spiss og utover... mens begge magene dine er runde.

Jentemagen min var jo mye lenger ned enn magen nå da. Sånn var den hele forrige svangerskap. Lav.

ser god forskjell på magene ja[:D] 
ser at på ene bilde er magen oppe  og andre er magen lengre nede ,
og formen er forskjellig.
Stilig![:D]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ser god forskjell på magene ja[:D] 
ser at på ene bilde er magen oppe  og andre er magen lengre nede ,
og formen er forskjellig.
Stilig![:D]

Ja tittet tilfeldig på det gamle bildet i går og synes det var litt artig med forskjellene[:)]

ORIGINAL: Oline

Flott(e) mage(r)

Jeg tror det er tilfeldig at magen ser ulik ut. (akkurat som det er tilfeldig at noen blir dårligere når de venter gutt, mens andre blir dårligere når de venter jente, og noen er superfriske samme hva de venter)
Min mage var ganske lik under begge graviditetene.

Jeg tror heller ikke på det der med at guttemagen SKAL være sånn og jentemagen SKAL være sånn, men artig å se forskjellene[:)]

Jeg har 2 gutter og begge magene mine så ut som din jente mage.... :)

Min guttemage var akkurat slik som din! [:)] Veldig høy, og ikke så spiss.. men aner ikke hvordan en jentemage ville sett ut på meg da [8D]

Back
Topp