Guttemage vs jentemage

Bahamas

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Er det andre som opplever at de har den ene eller andre «magetypen» men bærer på det motsatte?
Selv er jeg gravid med ei jente og har fått kommentarer på at jeg har typisk guttemage :hilarious: Synes det er litt morsomt! Folk blir liksom litt overasket når jeg sier det er jente:joyful:

Jeg har alltid tenkt at vi bare ser ulike ut når vi er gravide og at noen blir breie imens andre blir smale. Vet ikke om det er noe i dette med guttemage eller jentemage :woot:
 
Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg mage som pekte utover og hadde fortsatt litt midje.
Med jenta mi forsvant midja mi først og jeg ble veldig brei.
Nå venter jeg gutt og har fortsatt midje :)
Rart men...
 
Har ei jente: Jeg fikk høre av alle at jeg hadde skikkelig guttemage. Folk sa til og med at de ikke trodde på ultralyden osv. hadde kun kul på magen, hadde fortsatt midje og man kunne ikke se at jeg var gravid bakfra.
Vi endte til og med opp med å bestille 3D-ultralyd for å være sikker :hilarious:
 
Har ei jente: Jeg fikk høre av alle at jeg hadde skikkelig guttemage. Folk sa til og med at de ikke trodde på ultralyden osv. hadde kun kul på magen, hadde fortsatt midje og man kunne ikke se at jeg var gravid bakfra.
Vi endte til og med opp med å bestille 3D-ultralyd for å være sikker :hilarious:
Så rart at folk legger så mye i en mageform:joyful: Føler magen min er ganske lik de to forrige graviditetene (har to gutter), men har fått bekreftet to ganger at det ser ut som jente på ultralyd. Har bare tenkt at slik er min gravidmage. Skal tilbake i uke 32 så blir spennende om de sier det samme da!:hilarious:
 
Back
Topp