Guttefølelse VS Jentefølelse!

Jeg har ingen sterk følelse, men svangerskapet er så likt som de forrige, som begge ble jenter, at det er nærliggende å tro det. Men det kan jo også være fordi det er jenter jeg "kan" ;p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har veldig jentefølelse denne gangen.
Forrige gang var jeg helt sikker på gutt, og det ble det. Før jeg visste kjønnet hadde vi nesten bare sett på guttenavn og gutteklær. Var liksom helt fjærnt at jordmoren skulle si på ul at det var jente. Nå har jeg den samme følelsen på at det er jente. Så blir spennende å se om det stemmer. Ringtesten sier jente, kinesisk fødselskart sier gutt.

Svangerskapene er hittill totalt ulike. Forrige gang var jeg i helt topp form fram til uke 25. Ikke kvalm, og ikke trøtt. Denne gangen er jeg superkvalm.

Her er jeg ganske så sikker på at det er jente. Har hatt så klar følelse på de to andre, og det har stemt. Blir overraska om det ikke stemmer denne gangen, men man vet aldri.

Tror begge deler, magefølelsen er veldig delt. Mest fordi jeg ønsker meg jente siden jeg har to gutter men samtidig regner med vi bare klarer å lage gutter

Har ingen idé! Ikke enda i alle fall. Forrige var både samboer og jeg ganske sikre på jente. Vi hadde jentenavn klart men ikke guttenavn. Og vi fikk jente. ;) Denne gangen har jeg tenkt mest på guttenavn så langt, uten at jeg er sikker på gutt av den grunn. Dette sv.skapet er helt annerledes enn første, mye mer kvalm og sliten. Blir spennende å se på UL!

Eg har følelse på jente, men tørr kje å håpe :) har 2 gutter frå før :)

Har en gutt fra før og vil gjerne ha en gutt til. Har spart på alt av klær og utstyr, så ville vært kjekt. Er helt overbevist om at det er en gutt til i magen og omtaler magetrollet helt ubevisst som en han :p blir superoverraska om det ligger en liten prinsesse der. Utrolig glad, men overraska :p

Back
Topp